וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד סיכם בבני יהודה

20.7.2008 / 22:27

חלוצה של מכבי חיפה יושאל לשכונה לעונה אחת ויצורף למחנה האימון. הבלם הצ'כי מרטין הוראסק ייבחן. המגעים לצירוף עומרי אפק בעיצומם

בני יהודה המריאה הבוקר (ראשון), זו השנה השלישית ברציפות, למחנה אימון בעיר ליידן שבהולנד. המאמן גיא לוזון צפוי להתרשם מכמה בלמים זרים, שאמורים להגיע למבחנים במהלך מחנה האימון. הראשון ביניהם הוא מרטין הוראסק, בלם בן 28 מצ'כיה, ששיחק בעונה שעברה בבראונשוויג מהליגה השלישית בגרמניה. הוראסק הגיע למחנה האימונים ויתחיל להיבחן בקבוצה.

מי שצורף למחנה האימונים הוא חלוצה של מכבי חיפה, תומר חמד. חמד הושאל בעונה שעברה למכבי הרצליה ושב לירוקים בסיומה של העונה. הוא לא מצא את מקומו, בייחוד לאור חזרתו של שלומי ארבייטמן לקבוצה. חמד קיבל הצעה מהזהובים והוא ככל הנראה יושאל אליהם לעונה הבאה.

מיני מהפכה

הקבוצה שינתה את פנייה כמעט לחלוטין וזאת לאחר שמספר שחקני מפתח, בהם הזרים סדריק ברדון ואימורו לוקמן, הבלם זאב חיימוביץ' והמגן סאלם אבו סיאם, עזבו את הקבוצה במהלך הקיץ האחרון. המגעים עם הקשר עמרי אפק נמצאים בעיצומם ונעשים מאמצים לצרפו לקבוצה. אפק ששוחרר בקיץ ממכבי חיפה, מנסה בשלב זה לבדוק מספר אופציות בחו"ל.

במהלך המחנה יקיימו הזהובים שלושה משחקי מבחן, כאשר הראשון שבהם יהיה ביום רביעי מול קבוצת אנדרלכט הבלגית. לאחר מכן יפגשו הזהובים את מכבי פתח תקוה וייסיימו את המחנה במפגש מול הכלנדיה ההולנדית. הקשר הרכש הארגנטינאי, פדרו גלבאן, 23, שחתם במהלך סוף השבוע, על חוזהו באופן רשמי, יצא עם הקבוצה להולנד והערב הוא צפוי להתאמן לראשונה עם חבריו. גם הבלם הסרבי, מילאן מרטינוביץ', שנפצע ברגלו, במהלך משחק האימון מול הפועל רמת גן, ביום חמישי, יצא למחנה וזאת לאחר שממצאי הצילום אותו עבר מרטינוביץ' לא הראו כל פגיעה רצינית.

הקפטן אסי בלדוט, שעבר ניתוח בקע בשרירי הבטן, התחיל באימונים קלים ובמהלך מחנה האימון הוא צפוי להגביר את קצב טיפולי הפיזיותרפיה אותם הוא עובר אצל הצוות הרפואי של הקבוצה.

עדכון ראשון: 20/7/08 11:26
עדכון אחרון: 20/7/08 22:27

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully