וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן קולמן וליאור שגב מצטרפים לחולון

20.7.2008 / 10:07

שחקנה של הפועל גלבוע/עפולה בעונה שעברה חובר לגארד מבית"ר בנימינה בסגל של דני פרנקו. מאמצים על מנת להשאיר את טוני ווישהאם

אלופת המדינה, הפועל חולון, ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה. אחרי החתמתם של אורי קוקיה וכריס ווטסון, סיכמה אמש (שבת) האלופה עם שחקנה של הפועל גלבוע/עפולה בעונה שעברה, חנן קולמן. מהרגע שהתמנה לתפקיד המאמן לא הסתיר דני פרנקו את רצונו לצרף את קולמן לסגל הקבוצה ובסופו של דבר אכן בחר קולמן באופציה החולונית, למרות הצעות נוספות מליגת העל. החתימה בין הצדדים תתבצע בימים הקרובים.

קולמן בן ה-24, יליד דנמרק, בן לאם ישראלית, הגיע לישראל לפני שנתיים אחרי שהעביר את כל הקריירה שלו בסקנדינביה. את עונת 2006/7 הוא העביר במדי עירוני אשקלון שנלחמה על הירידה, וקלע 8.4 נקודות והוריד 2.8 ריבאונדים למשחק. בעונה האחרונה הוא ירד ליגה עם גלבוע/עפולה ובמדיה קלע 9.3 נקודות והוריד 2 ריבאונדים.

הבוקר (ראשון) סיכמה חולון על צירופו של ליאור שגב, שחקנה של בית"ר בנימינה בעונה החולפת. שגב בן ה-25 עשה העונה פריצה מרשימה בליגה הלאומית כשרשם 18.5 נקודות ו-8.5 אסיסטים במדי בנימינה. במהלך העונה הוא קלע 9 פעמים מעל 20 נקודות כולל תצוגה של 42 נקודות מול הפועל באר שבע בסיבוב השני. בשגב, שהעונה תהיה עונת הבכורה שלו בליגת העל, היו מעוניינות עוד מספר קבוצות בליגה הראשונה, אך הוא בחר בסופו של דבר באלופה, ויקווה לעשות את הפריצה הגדולה כבר העונה.

ביחד עם קולמן ושגב משלים דני פרנקו חמישה שחקנים בסגל של האלופה. כאמור קדמו להם הגבוהים אורי קוקיה, שהגיע ממכבי חיפה, וכריס ווטסון שנשאר בחולון. גם אבישי גורדון שמחזיק בחוזה מעונה קודמת ממשיך בקבוצה. בחולון מעוניינים להשאיר את הקפטן ליאור לוי וגם את טוני ווישהאם האמריקאי שמחוזר על ידי מספר קבוצות נוספות בליגת העל.

פרסום ראשון: 19/7 22:34
עדכון אחרון: 20/7 10:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully