וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחיינית מיוון טבעה, השופטת מישראל הצילה את חייה

אנה קרמר הצילה את חייה של השחיינית האומנותית שאיבדה את הכרתה. ביום ראשון יוודעו תוצאות הבדיקה הרישמיות של ג'ייבן

דרמה גדולה ארעה היום בבריכת השחייה במכון וינגייט, שם מתקיימת אליפות הקומן הבינלאומית בשחייה אומנותית. בעת תרגיל החובה במוקדמות הסולו של השחיינית היווניה, הבחינה השופטת הישראלית אנה קרמר שהשחיינית מתחילה לטבוע בעת שביצעה תרגיל בו הרגליים מעל למים והגוף בתוכו.

קרמר עזבה את כסא השיפוט וזינקה למים ומשטה את השחיינית מחוסרת ההכרה אל מחוץ לבריכה, שם היא קיבלה טיפול רפואי מהצוות הרפואי שפינה אותה להמשך טיפול בבית החולים. לצד הדרמה נמשכה התחרות כאשר בתרגיל המשולב בנות יוון מתאוששות ממה שקרה לחברתן והן זכו בזהב, איטליה זכתה בכסף וישראל בארד. ביום ראשון משעות הבוקר ועד לשעות הערב יתקיימו הגמרים של הסולו והדואט.

באיגוד השחייה מונתה ועדת שימוע שתדון בעניינו של השחיין מקס ג'ייבן. ביום חמישי נפתח באתונה בקבוק B של בדיקת השתן שנלקחה מג'ייבן וביום ראשון צפויים לקבל את התוצאה הרשמית של הבדיקה החוזרת. ועדת השימוע תדון בנושא בימים הקרובים לאחר שהיועץ המשפטי של איגוד השחייה יסיים להכין את כל החומר הדרוש.

יו"ר איגוד השחייה פנה בסוף השבוע במכתב לוועד האולימפי וביקש לקיים דיון נוסף ולשקול שוב את צירופו של השחיין נמרוד שפירא בר אור למשלחת האולימפית במקומו של ג'ייבן. בר אור שבר בשבוע שעבר את השיא הישראלי ב-200 מ' חופשי והיה רחוק בארבע מאיות מהקריטריון המחמיר של הוועד האולימפי הבינלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully