וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קן טוט חתם במכבי ראשל"צ

השחקן האמריקאי, שכמעט והעלה את נאנט לליגה הצרפתית הראשונה, הוא השחקן הזר הראשון שנוחת בראשון העונה. יחליף את סדריק בנקס

מכבי ראשון לציון התחזקה היום (שבת) לקראת העונה הבאה בליגת העל, לאחר שהחתימה את הגארד האמריקאי קן טוט (24, 1.85), מנאנט הצרפתית. טוט הוא הזר הראשון שחתם העונה בקבוצה, שהייתה מעוניינת תחילה להשאיר את סדריק בנקס, אך לבסוף בחרה בטוט. על מנת להשלים את הסגל תחתים הקבוצה עוד שלושה זרים, לאחר שבראשון דיברו על כך שהם מעוניינים להחתים ארבעה זרים בלבד.

המאמן זיו ארז אמר בשיחה עם וואלה! ספורט על שחקנו החדש: "מדובר בשחקן משלים שאנחנו מצפים ממנו להרבה. הוא קלע שלשות טוב מאוד ועשה מעל 40 אחוז לשלוש גם במכללות וגם בצרפת. נקווה שיביא את היכולת שלו גם בשורותינו".

טוט הוא בוגר מכללת אוראל רוברטס משנת 2007, אך לא הצליח להכנס לדראפט ה-NBA, למרות מספרים יפים בשנתו האחרונה בקולג', 16.2 נקודות ו-2.5 אסיסטים. הוא חתם בנאנט, מהליגה הצרפתית השניה, ולצידו של ראשון פרימן, ה-MVP של הליגה, הוביל את הקבוצה מרחק נגיעה מעלייה לליגה הראשונה. טוט רשם במהלך העונה בצרפת 16.6 נקודות ו-2.8 אסיסטים למשחק. אגב גם סדריק בנקס שיחק בליגה הצרפתית השניה לפני שהגיע לראשון, אך הוא הספיק לעבור קודם בליגה הראשונה.

טוט הוא שחקן הרכש הרביעי שנוחת הקיץ בראשון. קדמו לו שחקן הבית אבי סוכר, והפורוורדים גילי מוסינזון ורז זהביאן. הם מצטרפים לאיתי לב, עודד שעשוע ואופיר פרחי בסגל ישראלי מעניין. בראשון עושים מאמצים על מנת להחתים זרים נוספים בימים הקרובים ולהשלים את בניית הסגל, שישחק לראשונה בתולדות המועדון מחוץ לאולם גן נחום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully