וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקו מצטרף לקריאות לדרוגבה וביקש שיישאר

כוכבה הטרי של צ'לסי שוחח עם החלוץ מחוף השנהב וביקש ממנו להמשיך בקבוצה. "כדי לזכות בליגת האלופות אתה זקוק לשחקן כמוהו", הסביר

הסאגה הבלתי נגמרת של דידייה דרוגבה, כן או לא יישאר בצ'לסי, לא יורדת מהכותרות באנגליה. כעת גם דקו מצטרף למאבק להשארתו של החלוץ מחוף השנהב. ההחתמה החדשה של סגנית אלופת אנגליה הפציר בדרוגבה להישאר בעונה הקרובה בקבוצה.

כידוע, הדיבורים סביב מעברו של דרוגבה לספרד או איטליה תפסו לאחרונה תאוצה, אחרי שבמהלך העונה ניתנו אותות לכך שהחלוץ לא יישאר בצ'לסי. כעת דקו הצטרף למאבק להשארתו ואמר: "אני לא יודע אם הוא יישאר. דיברתי איתו ואמרתי לו שהייתי רוצה שהוא יישאר והייתי רוצה לשחק איתו. הוא שחקן נהדר".

כחלק מהחנופה המשיך דקו את הדברים וסיפר: "אני רק מקווה שהוא יוכל להישאר איתנו מכיוון שהוא אחד החלוצים הטובים ביותר בעולם וכדי לזכות בליגת האלופות אתה זקוק לשחקן כמוהו".

דקו, שהצטרף לצ'לסי מברצלונה תמורת 8 מיליון ליש"ט סיפר כי הוא לא יופתע אם דרוגבה יעזוב. "ברור לי שכרגע הרבה מאוד מועדונים מחפשים להביא חלוץ וזה קשה עבור רוב הקבוצות. דרוגבה הוא אחד החלוצים הטובים היום ביותר בעולם וכל מועדון היה רוצה שחקן כמוהו".

כידוע, לואיז פליפה סקולארי טען במסיבת העיתונאים הראשונה שלו בצ'לסי כי דרוגבה הוא עדיין "200 אחוז בתוכניות שלנו" לסגל. בכל מקרה, ההחלטה בנוגע לעתידו של הכוכב צפויה להתקבל עד סוף החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully