וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "רונאלדו יהיה שחקן יונייטד בעונה הקרובה"

מנג'ר השדים האדומים נפגש עם השחקן, והצהיר: "לא הפרעתי לעצמי בחופשה מסיבה פשוטה, הבחור תחת חוזה. הכוח בידיה של מנצ'סטר"

"הפגישה הייתה טובה, הבהרנו את עמדתנו, השחקן הבהיר את עמדותיו, ואני יכול לומר שכריסטיאנו רונאלדו יהיה שחקן מנצ'סטר יונייטד בעונה הקרובה", כך הודיע אמש (שישי) מאמן השדים האדומים, אלכס פרגוסון, לתקשורת הבריטית.

ריאל מדריד ניהלה משא ומתן בקשר על רכישת השחקן, אבל פרגוסון הצהיר בריש גלי: "הוא לא יעמוד למכירה". אם מישהו חשב שפרגוסון או יונייטד יתקפלו בגלל הצעותיו הכספיות של נשיא הבלאנקוס, רמון קלדרון, הרי שלא כך. "אנו לא נמצאים במצב קשה", אמר פרגי, "ואני לא יודע מדוע אנשים חושבים שעלינו להיות במצב כזה. אני הייתי בחופשה, ולא הפרעתי לעצמי לנפוש מסיבה פשוטה, הבחור תחת חוזה. הכוח נמצא בידיה של מנצ'סטר יונייטד. מה שדיברתי עם כריסטיאנו נשאר בינינו". פרגוסון רמז רק שלא היו בעיות במהלך הפגישה, והוסיף ש"הכל ממשיך כרגיל".

בינתיים, בזמן שפרגוסון ויונייטד עורכים מחנה אימון בדרום אפריקה, באנגליה סוכרות הרוחות. יו"ר טוטנהאם, דניאל לוי, תקף את פרגוסון, וגם את מאמן ליברפול רפא בניטז, על שהשניים מפתים את חלוציו, דימיטאר ברבאטוב ורובי קין.

"מלחמתו של פרגוסון בריאל מדריד היא צבועה, וההתנהגות של שני המועדונים האלה מבחילה. הודענו למועדונים כי איננו מתכוונים למכור את שני החלוצים, ושעליהן לחדול מהמרדף אחריהם. אבל המועדונים הללו, ביהירותם, התעלמו מדברינו, והמשיכו לפתות את השחקנים". טוטנהאם התלוננה בפני הנהלת הפרמיירליג על התנהלותן של מנצ'סטר יונייטד וליברפול בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully