וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "חשוב לנו לבנות עוצמה"

מכבי ת"א נפרדה מונלו ההולנדית בתיקו 2:2, ומאמנה אופטימי: "נראינו כמו קבוצה, זה סימן טוב". הקבוצה תאיץ את המו”מ עם דולי ג’ונסון

מכבי תל אביב, הקבוצה המסקרנת של עונת 2008/2009 , סיימה הערב (שבת) בתיקו שתיים את משחק האימון הראשון שלה במחנה האימונים בהולנד מול קבוצת ונלו המקומית. ההולנדים נשרו בסיום העונה החולפת לליגת המשנה. ג'ונתן אסוס הפצוע לא שיחק הערב. הקשר הצרפתי וחברו לקבוצה, יניב עזרן, ערכו אימון אישי עם הפיזיולוג, ד"ר ירון ברק (בוקי). לאחר מכן ערך עזרן אף מספר תרגילים בבריכת המלון. המגן השמאלי, היהודי סיאק פולאק, שנבחן בקבוצה, פתח במשחק והוחלף במחצית.

את הראשון למכבי כבש אילייה יבוריאן כבר בדקה העשירית לאחר שמאור בוזגלו הרים כדור קרן מדויק לרחבה. בדקה ה-33 זה כבר היה 0:2 צהוב לאחר שיאניק קמאנן בעט היטב פנימה. אולם הצהובים לא השכילו לשמור על היתרון ובמחצית השנייה, תוך דקה אחת בלבד, הצליחו ההולנדים לכבוש שני שערים ולקבוע את תוצאת המשחק.

מאמן הקבוצה, רן בן שמעון, אמר בסיום המשחק: "היו דברים טובים מאוד במחצית הראשונה. ראינו כדורגל מאורגן וטוב. זה משחק אימון. חשוב לנו לבנות עוצמה ואני חושב שראינו קבוצה עוצמתית בחצי הראשון. אנחנו מתחילים להתחבר, היו לנו מהלכי כדורגל טובים. לאט לאט שחקנים נכנסים למסגרת הקבוצתית ומביאים יכולות אישיות. הייתי מעדיף לנצח אבל ממשיכים הלאה".

על ספיגת שני השערים בסמיכות אמר בן שמעון: "אנחנו עובדים על זה שלא יהיו נפילות. זו לא מכבי של שנה שעברה, זה קורה לכל קבוצת כדורגל בעולם. זה חלק מהעבודה של מאמן ושחקנים, להתקדם בפרמטרים האלה ולהבין שלא חייבים לקבל גולים בקבוצות אחרי שסופגים אחד. עצם זה שנראינו כמו קבוצה אמיתית זה סימן טוב".

"אנחנו מתחילים להתחבר"

יאניק קמאנן, מבשל השער הראשון וכובש השני אמר בסיום: "כל השחקנים צריכים לשחק כדי לצבור ביטחון ולהיכנס לכושר משחק, זה היה משחק אימון ולא הפסדנו בו ואני בטוח שנשתפר בהרבה. אני אישית מקווה שארגיל אתכם לגולים מהסוג הזה. המאמן עזר לי לעשות סוויץ' בראש אחרי השבוע הלא קל שעברתי. מהמשחק הזה ניקח בעיקר כושר ובטחון. עוד נשתפר".

הקשר גיזרמו ישראלביץ', שפתח לראשונה בהרכב הצהוב אמר בסיום: "מה שחשוב זה שעשינו פעולות טובות היום. אנחנו מתחילים להתחבר והיה משחק טוב, המחנה נועד כדי ללמוד מטעויות. יש הרבה שחקנים חדשים וזה טוב שיש שחקנים טובים. לאט לאט כל אחד ילמד את התנועות של האחרים ובשבילי זה טוב מאוד לשחק עם שחקנים התקפיים וכל כך טכניים".

דולי ג'ונסון, אשר הגיע ביום שישי למחנה הקבוצה במירלו ערך את הבדיקות הרפואיות. בשלב זה ממתינים במכבי תל אביב לתוצאות בדיקות הדם של ג'ונסון, ולאחריהן מתכוונים ראשי הקבוצה להאיץ את המו"מ להחתמתו. היו"ר אביב בושינסקי והמנהל הספורטיבי אבי נמני הגיעו למחנה, ונפגשו עם סוכנו היווני של דולי ג'ונסון במטרה לקדם את המשא ומתן הכספי לגבי שכרו של הקשר הליברי. הסוכן הודיע לשניים כי לשחקן הצעות מקבוצות ביוון.

עדכון ראשון: 13:43, 19/07/08
עדכון אחרון: 07:20, 20/07/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully