וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרטוטו: בני סכנין הפסידה 2:1 ללה קורוניה

בני סכנין לא עמדה בלחץ מול לה קורוניה באינטרטוטו ונכנעה לשני שערים מהירים של לאפיטה (54) וריקי (57), למרות שהייתה טובה יותר במחצית הראשונה. לופו שצימק (58) השאיר את סכנין עם הפסד 2:1 ומעט סיכוי לגומלין

למרות שהליגה עוד לא נפתחה, בני סכנין יכולה בהחלט להיות מרוצה מההופעה שלה הערב (שבת) באינטרטוטו מול דפורטיבו לה קורוניה. שחקניו של פרדי דוד נכנעו 2:1 לקבוצה מגליסיה ולמרות שהסיכויים שהיא תעפיל לאחר המפגש לגביע אופ"א אינם גבוהים, היא בהחלט יכולה לראות את עצמה מאוכזבת.

סכנין הייתה טובה יותר במחצית הראשונה והשאירה את היריבה עם הזדמנות וחצי, אך העובדה שהיא התקשתה לכבוש מעידה במשהו על הבעיה שלה בהתקפה. במחצית השנייה לה קורוניה נכנסה לעניינים וניצלה שני חורים בהגנה של סכנין כדי לכבוש, כשעל ההתקפה ניצח אנחל לאפיטה, שכבש שער (54) ובישל אחד נוסף לריקי שלוש דקות מאוחר יותר. שער עצמי של אלברטו לופו (58) השאיר לה כאמור סיכוי לשלב הבא בשבוע הבא.

מבחינת סכנין, הרי שנראה על פי המשחק כי הקבוצה נחלשה מאוד הקיץ עם שחרורם של לא מעט שחקנים חשובים כמאור בוזגלו ואיליה יבוריאן. התחליף שנקרא ברנארד בורטי היה רחוק מלהשביע רצון ועם השלד הקיים נראה שלסכנין ממש לא יהיה קל לשחזר את ההישג של העונה שעברה בליגה. על אירופה אין יותר מידי מה לדבר.

מהלך המשחק

דקה 2 - הניסיון הראשון במשחק היה של סכנין, כשכדור עומק חזק מידי של חיים בנון מצא את מוסא שעבאן, אך שוער לה קורוניה, פבריסיו אוגוסטו הקדים את שעבאן ועצר.

דקה 10 - כדור ארוך מצד שמאל הגיע למוסא שעבאן, שלא הגיע מספיק טוב לכדור ושלח אותו החוצה.

דקה 19 - יניב לוזון קיבל כדור ושעט לעבר השער עד שסיים בבעיטה מ-18 מטר החוצה.

דקה 31 - לה קורוניה הגיעה להזדמנות ראשונה במשחק כשהרמה משמאל לאנחל לאפיטה סחטה הדיפה של עומרי אלון.

דקה 33 - מהלך קבוצתי של סכנין כמעט והוליד את הראשון כשהכדור הגיע לחיים בנון, ששלח כדור לא מסוכן, אך פבריסיו שמט והשתלט עליו.

דקה 41 - מהלך קבוצתי נוסף של סכנין הסתיים עם מסירה מצד שמאל של ברנארד בורטי שהעביר רוחב למרכז, אך חאמד גנאים לא הגיע והכדור הורחק לקרן.

דקה 50 - הגבהה של הקפטן מנואל פאבלו מצד ימין חיפשה שחקן פנוי, אך יא יא פטי היה במקום כדי להרחיק את הסכנה.

דקה 52 - ההזדמנות הטובה ביותר של לה קורוניה במשחק הגיעה כשחור בהגנה של סכנין השאיר את לאפיטה חופשי, אך הכדור שלו פגע במשקוף.

דקה 54 - גול! שוב ההגנה של סכנין נתפסה מאחור כשהכדור הגיע ללאפיטה, שעצר בחזה ובעט חופשי פנימה, 0:1 ללה קורוניה.

דקה 57 - גול! מתפרצת של לה קורוניה הסתיימה בשער נוסף כשמסירה מימין של לאפיטה אל ריקי הסתיימה עם שער קל נוסף. 0:2 ללה קורוניה.

דקה 58 - גול! סכנין חזרה למשחק כשבעיטה של באסם גנאים שינתה כיוון בעקבות התערבותו של אלברטו לופו הבלם, שדחק את הכדור פנימה, 1:2 ללה קורוניה.

דקה 77 - חואן ורדו השתחרר לבעיטה ושלח כדור מ-17 מטר ליד העמוד של אלון.

הרכב בני סכנין: עומרי אלון, עלי עותמן, יא יא פטי, עלא אבו סאלח, בסאם גנאים, חיים בנון, יניב לוזון (עימאד בדארנה 84), חאמד גנאים, מוסא שעבן (מוחמד אבו רייא 66), עבד רבאח (הלאל חלאיילה 87), ברנארד בורטי.

הרכב דפורטיבו לה קורוניה: פבריסיו אוגוסטו, מנואל פאבלו, אלברטו לופו, פיסקו, חואנאן, פיליפה לואיס, חואן רודריגז, סרג'יו (חואן ורדו 74), חואן ואלרון (פאבלו אלברז 82), אנחל לאפיטה, ריקי (סיסקו 66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully