וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה מתקרב לסטמפורד ברידג'

צ'לסי הציעה 100 מ' יורו עבור הברזילאי של מילאן. דובר השחקן: "העסקה עשויה להתממש. צ'לסי זה מועדון טוב". טוטי שוקל חזרה לאזורי

אחרי שרונאלדיניו נחת במילאן, והובהר עתידו של הברזילאי, הגיע תורו של ברזילאי אחר, קאקה, לייצר כותרות. צ'לסי הציעה עבור הקשר המילאנזי סכום עצום של 100 מיליון יורו, ותגובת עוזרו האישי ודוברו של השחקן, דיאוגו קוטשו, הכניסה את אוהדי הרוסונרי ללחץ.

"ריאל מדריד הציעה 90 מיליון יורו עבורו בקיץ הקודם", אמר קוטשו ל"גארדיאן" הבריטי, "אבל מילאן אפילו לא חשבה על זה. הפעם זה שונה. זו הפעם הראשונה שאנחנו מרגישים שיש עסקה שעשויה להתממש".

ומדוע שקאקה יעזוב את המועדון אחרי שהצהיר בעבר כי היה רוצה לפרוש בשורותיו, ואף מימש זאת בחוזה? "המצב במילאן מאפשר זאת כרגע", השיב קוטשו, רומז אולי לגבי בואו של רונאלדיניו לקבוצה, "העסקה טובה לכל הצדדים. המשכורת של קאקה תגדל, צ'לסי זה מועדון טוב לשחק בו כיום כי הם בונים קבוצה".

רונאלדיניו אמר לאחר חתימתו במילאן, כי הגיע למועדון שכל שחקן היה רוצה לשחק בו. "אני וקאקה חברים טובים", הוא התייחס לשיתוף הפועלה העתידי ביניהם, "תמיד הסתדרנו יחד בנבחרת, הוא שחקן ענק ויהיה כיף לשחק איתו". כנראה שכמויות הכסף ששופכת צ'לסי, הופכים את מילאן למועדון שלא כל אחד רוצה לשחק בו. ולגבי שיתוף הפעולה, הכיוון הנוכחי מראה ש"דיניו" יספק באלשנדרה פאטו.

בופון מרגיע את אוהדי יובה

הביטחון ביובנטוס נוסק לשמיים. אחרי שהקבוצה סיימה את העונה שחלפה במקום השלישי, בטורינו מכוונים השנה גבוה יותר, ומצפים שהקבוצה תחזור למצבה הטבעי, כלומר תלחם על האליפות. "אני בטוח שנאבק על הסקודטו", אמר שוערה של הגברת הזקנה, ג'יג'י בופון, "זו תמיד היתה המטרה של יובה. זו תהיה עונה ארוכה ומותחת".

אוהדי הקבוצה לא רוו נחת ממסע הרכש עד כה, ובופון מנסה להרגיע אותם. "הקבוצה התחזקה, ולכן לא יהו לנו שום תירוצים אם לא נמצה 100 אחוז מהפוטנציאל שלנו. האיכות תמיד היתה חשובה ביובנטוס, ועלינו להתמיד בכך". למרות דברים אלו, בופון לא חשש להמר כי בעקבות החתמת רונאלדיניו, מילאן תהיה זו שתזכה באליפות בעונה הקרובה. המשימה הגדולה של ד"ר ג'יאנלואיג'י תהיה להוכיח שמר בופון טעה.

טוטי שוקל חזרה לנבחרת איטליה

אחרי שמרצ'לו ליפי חזר לאמן את נבחרת איטליה, פרנצ'סקו טוטי שוקל חזרה למדים הלאומיים. קפטן רומא בן ה-31 פרש אחרי מונדיאל 2006 מהאזורי, בטענה כי הוא רוצה לתת יותר מנוחה לגופו. אבל חזרתו של דון ליפי, האיש והסיגר, אל הקווים, גרמה לטוטי לשנות את דעתו, בעקבות מערכת היחסים המצוינת ששוררת בין השניים.

"אם אהיה בריא ולא יהיו לי בעיות, אפשר יהיה להוציא לפועל את העניין בעוד כחצי שנה או שנה", אמר טוטי, שחסר לג'יאלורוסי בתום העונה שעברה עקב פציעה בברך. טוטי התייחס להכנותיה של רומא לקראת העונה הקרובה, ואמר שהיא זקוקה לעוד שני שחקנים בעלי שיעור קומה כדי להתמודד על האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully