וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי וורינר מוכן לבייג'ינג

האצן האמריקאי סיים ראשון בליגת הזהב בפאריס את מקצה 400 מטר עם זמן של 43:86 והקדים את מריוט, רובלס זכה ב-110 משוכות

ג'רמי וורינר אותת פעם נוספת הערב (שישי) על הכוונה שלו להמשיך ולהישאר האלוף האולימפי ל-400 מטר בחודש הבא בבייג'ינג. וורינר סיים בתחרות ליגת הזהב בפאריס עם הזמן המהיר ביותר בתחרות: 43:86 שניות. וורינר הקדים את ל'שון מריוט, בן ארצו (44:35 שניות), כמו גם את כריס בראון (44:76).

"היום רצתי הרבה יותר טוב, הרגשתי טוב יותר ונתתי הצהרת כוונות לקראת האולימפיאדה", אמר וורינר לאחר ששבר את מחסום 44 השניות בפעם השנייה השנה. "זו דרך מצוינת להגיע לאולימפיאדה". מריט, שניצח פעמיים את וורינר השנה, היה מאוכזב בסיום ואמר: "לא עשיתי שום דבר לא נכון במירוץ הזה. בבייג'ינג אני אהיה מוכן". פאמלה ג'לימו בת ה-18 זכתה בתחרות ל-800 מטר כשרשמה שיא אישי של 1:54:97 דקות.

ב-110 משוכות לגברים סיים דיירון רובלס הקובאני במקום הראשון עם זמן של 12:88 שניות לפני טרנס טראמל (ארצות הברית, 13:19 שניות). "הרגשתי טוב מאוד, קל", אמר רובלס. "אני עכשיו מחכה מאוד לאולימפיאדה. אם אני אשבור את שיא העולם שוב? אני לא יודע".

בתוך כך, האלופה האולימפית לשעבר, שהייתה גם אלופת העולם, אירינה פריבאלובה, כשלה בנסיונה להעפיל למשחקים האולימפיים אחרי שלא השיגה תוצאה טובה באליפות רוסיה. פריבלובה בת ה-40 פספסה במאית השנייה במקצה חצי הגמר ב-100 מטר כשרשמה תוצאה של 11:58 שניות.

"האמת שזה עצוב. לא היה לה מזל", אמר בעלה, שמשמש גם כמאמן של פריבאלובה, ולדימיר פראשיוק.

  • עוד באותו נושא:
  • גולדן ליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully