וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רהשון קלארק חתם בהפועל ירושלים

על פי אתר מכללת איווה סטייט, בה משחק הפורוורד, קלארק חתם בקבוצה של גיא גודס לעונה אחת. את העונה הוא סיים עם 8.3 נק' בממוצע

אתר אמריקאי מפרסם הערב (שישי) כי הפורוורד האמריקאי רהשון קלארק, בוגר מכללת אייוה סטייט, חתם בהפועל ירושלים. הפורוורד, שסיים השנה את המכללות ולא התקבל לדראפט, חתם על חוזה לעונה אחת. טרם נמסרה הודעה רשמית בעניין מצד הנהלת הפועל ירושלים.

קלארק (1.98 מטר) בן ה-24 הוא יליד ניו יורק וסיים את העונה האחרונה עם ממוצעים של 8.3 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. "השחקן נחשב לפוטנציאל NBA מהגדולים", כך מסר האתר draftexpress. בין השאר מספר האתר כי קלארק הוא אתלט ומהיר מאוד.

קלארק יהיה הבוגר השני של מכללת אייוה סטייט שמגיע לירושלים, אחרי וויל בליילוק, שהחל את העונה האחרונה בבירה אך נחתך במהרה ממנה. אגב, ברשת החברתית 'פייסבוק', בה קלארק חבר, הוא הספיק כבר לשנות את התמונה הראשית שלו לתמונתה של ירושלים.

מתחילת העונה הכיוון בירושלים הוא הכיוון החוצה, כאשר גיא פניני, דרור חג'ג' וג'יימי ארנולד עזבו, ומנגד הצטרפו עומר סניד ויובל נעימי. בירושלים מקווים להחתים גארד ישראלי נוסף, כאשר על הכוונת נמצא מורן רוט ולצרף זר נוסף בעמדת הסנטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully