וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל חופים: ראש העין ניצחה את נתניה

בשחזור של הגמר מהשנה שעברה, ניצחה ראש העין 3:5, במשחק בו הורחקו 3 שחקנים. ת"א-חדרה 3:3, פ"ת-כפר קאסם 2:3, ירושלים-אשקלון 3:5

הליגה בכדורגל חופים ממשיכה לספק דרמות ולא מעט עניין בחוף פולג. במשחק המרכזי שנערך היום (שישי) התקיים שחזור של הגמר שעבר, בו ניצחה עירוני ראש העין 3:5 את נתניה. מלבד זאת, תל אביב וחדרה סיימו ב-3:3, בני כפר קאסם הפסידה 3:2 לעירוני פתח תקוה וירושלים גברה 3:5 על אשקלון.

המשחק הראשון בשלב ההצלבה העמיד את הקבוצה המפתיעה של העונה, אשקלון, מול בחוריו של שמוליק לוי מבירה. בסיום כאמור ניצחה ירושלים 3:5 משערים של אשר בן עמי, אלון אסרף (צמד כל אחד) ואבי סודור. לאשקלון כבשו עדן אליה (צמד) ותומר שפט.

במפגש שבין נתניה לראש העין הורחקו שלושה שחקנים (שאול מימון וקובי חסן מנתניה, עופר שטרית מראש העין) ובסיומו ניצחה ראש העין 3:5 אחרי שערים של משה עמר (שלושער), יוסי דרעי וטוני זיו. לנתניה כבשו צחי אילוז (צמד) ושאול מימון.

המפגש בין תל אביב לחדרה הסתיים ב-3:3. ערן לוי כבש שלושער לתל אביב, וסים אגברייה ואלעד כהן (צמד) כבשו לחדרה. עירוני פתח תקוה ניצחה 2:3 את כפר קאסם ושמרה על מאזן מושלם. לפתח תקוה: שחר נוריאל, גדעון שרביט ועידן הלל. לכפר קאסם: אדם אבו צאלוק ואדם סרסור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully