וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרון וויליאמס ביוטה עד 2012

הרכז המצטיין של הג'אז חתם על חוזה יוצא דופן, שישאיר אותו בקבוצתו בארבע השנים הקרובות, תמורת 70 מיליון דולר. אזובויקה בקליפרס

דרון וויליאמס ויוטה ממשיכים ללכת יחד לפחות עד 2012. מדיווחים בתקשורת האמריקאית עולה כי השחקן סיכם על חוזה יוצא דופן לארבע שנים תמורת כ-70 מיליון דולר. על פי הדיווחים, באם ירצה הרכז לסיים את החוזה לאחר שלוש שנים ולהשתחרר, הוא יוכל לעשות כן.

על חוזה דומה חתם לפני עשרה ימים כריס פול בניו אורלינס. התקשורת בארצות הברית דיווחה עוד לפני החתימה כי הג'אז קיוו שוויליאמס יחתום על חוזה לחמש עונות, משך הזמן המקסימלי שיכול שחקן לחתום עליו, אך וויליאמס העדיף להשאיר לעצמו פתח מילוט כאמור.

ווילאמס היה הבחירה השלישית בדראפט של 2005, והעמיד נתונים לא רעים בעונה האחרונה כשסיים עם 18.8 נקודות בממוצע למשחק (שיא קריירה) ו-10.5 אסיסטים (שלישי בטבלת 'מלך האסיסטים'). פרט לכך, הפך וויליאמס לשחקן השלישי בתולדות ה-NBA שחוצה את גבול 1,500 נקודות, 800 אסיסטים ו-50 אחוז מהשדה בעונה אחת.

בתוך כך, שחקנה של הגולדן סטייט, קלנה אזובויקה, חתם על חוזה בלוס אנג'לס קליפרס לשלוש שנים תמורת 9 מיליון דולר. לווריירס יהיו שבעה ימים להשוות את ההצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully