וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים ניצחה את מכבי ת"א בטורניר הסטריטבול

פפי תורג'מן ודורון שפע ניצחו 39:42 בשניות האחרונות את ג'מצ'י, דניאל וברודי. באירוע נערך טקס הצדעה ללימור מזרחי, שקיבלה גביע הוקרה

טורניר הסטריטבול הירושלמי המסורתי שנערך על ידי רשות הספורט העירונית של עיריית ירושלים ננעל אתמול (חמישי) בטקס מרשים לזכרו של סמל אופיר קיט ז"ל ברחבת כיכר ספרא בירושלים. הטורניר, שנערך זו השנה ה-12 ברציפות, משך אליו אלפי ירושלמים והוכתר כהצלחה.

גם השנה קיימה רשות הספורט העירונית את משחק הותיקים המסקרן בין ותיקי הפועל ירושלים לבין אלה של מכבי תל אביב, משחק שהוקדש כולו לילדי "שלווה", ילדים בעלי צרכים מיוחדים שהיו אורחי הכבוד במשחק.

במשחק עצמו גברה ירושלים על הצהובים 39:42. בשורות האדומים, אותם אימן גדי קידר, כיכבו פפי תורגמן, דורון שפע, ארז חזן ויריב יצקן ואילו במכבי שיחקו דורון גמצ'י, וילי סימס, ליאור ארדיטי, מוטי דניאל, טל ברודי ועוד. המשחק היה דרמטי ומותח לכל אורכו והסתיים בניצחון של הירושלמים ממש בשניות הסיום.

לפני המשחק זכו שחקני הקבוצות לקבלת פנים חגיגית בלשכתו של ראש העירייה, אורי לופוליאנסקי, שבירך את השחקנים והעניק לשתי הקבוצות תשורות מהעיר ירושלים. לפני תחילת המשחק התקיים טקס מרגש ששיאו הגיע בשירת "התקווה "של ילדי שלווה. רשות הספורט העירונית קיימה גם דקה דומיה לזכרם של אהוד גולדווסר ואלדד רגב ז"ל.

כמו כן, התקיים טקס הצדעה לכדורסלנית המפוארת לימור מזרחי, שקיבלה גביע הוקרה מעיריית ירושלים על פועלה הרב בכדורסל הישראלי. מזרחי אף נטלה חלק במשחק הותיקים וחיזקה את ותיקי הפועל ירושלים. לאחר המשחק, שחולק לארבעה רבעים, התקיימה תחרות שלשות בה ניצח משה רייס ממכבי תל אביב. לאחר סיום המשחק יצאו שחקני שתי הקבוצות לארוחת ערב משותפת וחגיגית במלון מצודת דוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully