וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה מול קרואטיה, פורטו ריקו נגד יוון

20 נק' של נוביצקי סידרו לו מפגש עם רפשה על הכרטיס לגמר בטורניר הקדם אולימפי. פורטו ריקו ניצחה את סלובניה, יוון את ניו זילנד

גרמניה נגד קרואטיה, פורטו ריקו מול יוון - אלה שני מפגשי חצי הגמר בטורניר הקדם אולימפי, שמגיע אל השלבים הסופיים שלו. בכל מקרה, היות ושלוש קבוצות זוכות בכרטיס לבייג'ינג, אחת המפסידות שלא תגיע לגמר, תדע שהפסד שלה לא סוגר את סיכוייה לאולימפיאדה.

יום משחקים מעניין היה לנו בתחרות באתונה. קרואטיה הייתה הראשונה שזכתה בכרטיס לחצי הגמר. שחקניו של יסמין רפשה השיגו ניצחון משכנע על קנדה 62:83 ויפגשו בשלב הבא את גרמניה. אחרי רבע ראשון צמוד, אותו סיימו הקרואטים ביתרון 16:18, הקנדים נעלמו מהמשחק ואיפשרו למרקו פופוביץ' להשתלט על המשחק. הקרואטי סיים עם ארבע שלשות ו-17 נקודות והוריד את הנבחרת שלו ביתרון 29:36 למחצית. ברבע השלישי הקנדים קלעו 13 נקודות בלבד וראו את קרואטיה משתלטת על המשחק ומשלימה ניצחון חשוב, כשסנדרו ניצ'ביץ' הצטיין מתחת לסל עם שישה ריבאונדים.

גם פורטו ריקו עשתה צעד חשוב לקראת קבלת הכרטיס לסין כשהשאירה מאחור את סלובניה וניצחה 70:81. למרות החיסרון של פורטו ריקו בריבאונד ההתקפה (7 לעומת 14), הנבחרת לחצה על הגז כבר ברבע הראשון והובילה 15:21. משחק מצוין של אורוס סלוקר הסלובני (16 נקודות) איזן את הכוחות והנבחרות ירדו להפסקה בשוויון 34:34. רבע שלישי מצוין של הפורטו ריקנים ושל קרלוס ארויו (17 נקודות) העלים לגמרי את הסלובנים מהמשחק וגרר אותו לגארבג' טיים ברבע הרביעי, כשיאקה לאקוביץ' היה חלש ב-25 הדקות ששיחק וסיים עם 10 נקודות בלבד. פורטו ריקו תפגוש בחצי הגמר את יוון או ניו זילנד. שחקנה של רמת גן, ג'ואל ג'ונס לא שיחק כלל.

גרמניה, בראשותו של דירק נוביצקי, השאירה את ברזיל המאוכזבת עם תקוות שווא לכרטיס לבייג'ינג. הפורוורד, שסיים את המשחק עם 20 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, דהר ברבע השני יחד עם גרמניה, שהובילה עד ההפסקה 26:45. הרבע השלישי היה צמוד וברביעי ברזיל עשתה קולות של חזרה, אך 16 הנקודות של טיאגו ספליטר לא ממש הספיקו. מוריליה דה רוסה הברזילאי לא שיחק.

במשחק שהיה חד צדדי לחלוטין, מחצה יוון את ניו זילנד 48:75. כבר ברבע הראשון היה ברור לאן נושבת הרוח, כשיוון סיימה אותו ביתרון 12:20. רבע שלישי רע מאוד של ניו זילנד, בו היא קלעה שמונה נקודות בלבד, סתמו לגמרי את הסיכויים שלה לחזור למשחק, בו ואסיליוס ספאנוליס סיים כקלע המצטיין עם 14 נקודות. דימיטרוס דיאמנטידיס הוסיף 11 ו-8 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully