וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בן חיים סיכם במנצ'סטר סיטי

ה'דיילי מייל' מפרסם כי בלמה של צ'לסי יעבור לסיטי תמורת 5 מיליון ליש"ט, ישחק בה בארבע השנים הקרובות וירוויח 40 אלף ליש"ט לשבוע

האם טל בן חיים אכן יוצא לדרך חדשה אחרי הייבוש שקיבל בעונה שעברה בצ'לסי? ה"דיילי מייל" מפרסם כי הבלם הישראלי סיכם את תנאיו במנצ'סטר סיטי ויעבור אליה תמורת 5 מיליון ליש"ט. על פי אותו דיווח, בן חיים סיכם את תנאיו לחוזה בן ארבע שנים, שבתקופה הזו הוא ירוויח 40 אלף ליש"ט לשבוע.

כידוע, בן חיים עבר לסגנית אלופת אנגליה בקיץ שעבר מבולטון בהעברה חופשית, אך לא מצא את עצמו ברוטציה של ז'וזה מוריניו ולאחר מכן של אברהם גרנט. במהלך העונה אף חילופי דברים בין גרנט לבן חיים הסתיימו בטונים צורמים, ולכל היה ברור שהבלם לא יוכל להמשיך לשחק תחת הדרכתו של גרנט. בעקבות אותה תקרית ספג בן חיים קנס של משכורת בת שבועיים.

משמונה לפני מספר שבועות לואיז פליפה סקולארי למאמן הקבוצה, התברר כי לא פחות משבעה שחקנים ישוחררו מהסגל של הברזילאי, כשאחד המועמדים הראשונים לעזוב היה בן חיים. הבלם ערך 13 הופעות בעונה שעברה, רובן בתקופתו של מוריניו. בן חיים אמור לעבור בשבוע הבא לסיטי ובכל מקרה הוא לא צפוי לצאת עם צ'לסי למסע טרום העונה בסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully