וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לודוביק ג'יולי חתם בפאריס סן ז'רמן

קשר רומא הגיע בחשאי לבירה הצרפתית, עבר בדיקות רפואיות וחתם רשמית במועדון. סכום ההעברה: 2.5 מיליון יורו. המטרה הבאה: מאקללה

הקשר הצרפתי, לודוביק ג'יולי, חתם היום (שישי) רשמית לשלוש שנים בפאריס סן ז'רמן, לאחר עונה אחת בלבד ברומא האיטלקית. שמו של ג'יולי נקשר כבר תקופה ארוכה לקבוצה הצרפתית. הבוקר הגיע השחקן לבירת צרפת בחשאי, ועבר בדיקות רפואיות, כאשר הוא מצליח לחמוק מכלי התקשורת המקומיים.

לפני שעה קלה, התפוגג הערפל, והצדדים הודיעו רשמית שהעיסקה סגורה. ג'יולי הוצג בפארק דה פרינס, עם החולצה החדשה, מספר 7. נשיא המועדון, צ'רלס וילנב אמר: "הגיע פקס מרומא שמאשר את ההעברה, הכל סגור". התקשורת הצרפתית דיווחה שסכום ההעברה יעמוד כל כ-2.5 מיליון יורו. ג'יולי הוא השחקן השני שחותם השבוע בפ.ס.ז', לאחר שקדם לו קשר נבחרת בנין, סטפן ססניון מלה-מאן.

ג'יולי בן ה-32 גדל בליון והחל בה את הקריירה. הוא שיחק שש עונות נפלאות במונאקו, לפני שעבר לברצלונה, בה שיחק ארבע שנים וזכה גם בליגת האלופות. בעונה שעברה כאמור, הוא שיחק ברומא, כבש שישה שערים ועזר לג'יאלורוסי לזכות בגביע האיטלקי.

ג'יולי הוא חלק מפרויקט הגאלקטיקוס שמתכנן וילנב בסן ז'רמן. הבלם הותיק, ליליאן תוראם, כבר חתם בקבוצה, אך ישחק בה רק אם יקבל אישור רפואי, בשל בעיות בליבו שהתגלו. במועדון מעוניינים להחתים גם את קשר צ'לסי, קלוד מאקללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully