וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גור פורת חתם במכבי חיפה

18.7.2008 / 14:25

העולה החדשה צירפה לשורותיה את הסמול פורוורד המנוסה, שאמר: "יש מטרות ושאיפות להישגים". המאמן אשכנזי: "גור הוא תוספת כוח לקבוצה"

מכבי חיפה ממשיכה במאמציה לחזור לצמרת הכדורסל הישראלי, לאחר שהיום (שישי) החתימה בשורותיה את לעונה אחת את גור פורת. פורת (29, 197), שחקן נבחרת העתודה של ישראל בעבר, משחק בעמדת הסמול פרוורד, ולו תהיה זו העונה השישית בליגת העל כשבעבר שיחק בהפועל חיפה, מכבי ראשל"צ (שנתיים), מ.כ.חיפה, והפועל גלבוע/עפולה.

מאמן הקבוצה אבי אשכנזי נשמע מסופק מהרכש החדש: "אני שמח מאוד על ההחתמה. גור הוא תוספת כוח לקבוצה. השחקן שיחק כמעט תמיד בחמישיה בעונה שעברה ויש לי ציפיות גדולות ממנו".

גם הבעלים ג'ף רוזן מעלה את הציפיות: "אני מאוד שמח על ההחתמה הזו. עוד לא סיימנו להחתים ישראלים, אנחנו נתחזק עוד יותר כדי להביא הישגים לעיר חיפה כבר בעונה הראשונה שלנו בליגת העל".

בעונה האחרונה במדי גלבוע/עפולה העמיד פורת ממוצע של 10.0 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים למשחק. "רציתי להגיע לחיפה עוד מתחילת הקיץ ואני מאד שמח", אמר פורת, "זו קבוצה עם מסורת, קהל גדול, צוות מקצועי טוב והנהלה ראויה. אני שמח לשחק עם השחקנים שכבר חתמו, כמו קוז'יקרו, בן דוד ואיזיק, ומבין שהסגל עוד יחוזק. יש מטרות ושאיפות להישגים כמו שאני אוהב".

  • עוד באותו נושא:
  • גור פורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully