וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה באיגוד: בורשטיין יחמיץ את קמפיין הנבחרת

אחרי שפספס את הקמפיין הקודם בגלל פציעה, נראה כי גם הפעם בנבחרת יוותרו על שירותיו של בורשטיין. מעמדם של חג'ג' ואליהו לא ידוע

אימוני נבחרת ישראל בכדורסל לקראת מוקדמות אליפות אירופה 2009 יחלו ביום רביעי הקרוב, ונכון להיום (שישי) נראה כי השתתפותו של טל בורשטיין במשחקים מוטלת בספק. בורשטיין עבר לפני כשבועיים ניתוח בתוספתן, כשבהערכה הראשונית היה אמור להחלים ממנו עד לאימוני הנבחרת, אך ככל הנראה הוא יחמיץ את השבוע הראשון של האימונים לפחות.

בכיר באיגוד הכדורסל אמר בשיחה הבוקר (שישי) לוואלה! ספורט: "נראה כי בורשטיין לא יהיה איתנו גם בקמפיין הנוכחי, למרות שבסופו של דבר זו החלטה שטל יצטרך לקבל ביחד עם הצוות הרפואי של הנבחרת ועם המאמן צביקה שרף. טל הראה נכונות להשתתף באליפות, אבל העובדה שהוא פצוע בשלב זה, ביחד עם הפציעה שלו מהאליפות הקודמת, תבוא בחשבון שיחליטו האם לקחת אותו. אני בטוח שבעתיד טל עוד יוביל את הנבחרת קדימה".

גורמים אחרים באיגוד מעריכים כי בורשטיין ייטול חלק באימונים, וזאת על מנת לשמור על כושר משחק לקראת העונה. שני שחקנים נוספים שנמצאים בשלב זה בספק לקמפיין הם דרור חג'ג' וליאור אליהו, שביקשו להשתחרר מהנבחרת ובקשתם נדחתה. בקשתו של חג'ג' נובעת מסיבות אישיות, ונראה כי במידה שבנבחרת לא יאפשרו לו להשתחרר, הוא יצטרף אל הנבחרת. מנגד בקשתו של אליהו נובעת גם מיחסיו הרעועים עם המאמן צביקה שרף, עוד מהעונה שעברה במכבי תל אביב, ואליהו ככל הנראה יתעקש להישאר מחוץ לנבחרת כל עוד שרף בתוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully