וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולי ג'ונסון הגיע למחנה האימונים של מכבי ת"א

18.7.2008 / 12:08

הקשר האחורי נחת במירלו, ייבחן בקבוצה ויעבור בדיקות רפואיות מקיפות. רן בן שמעון מעוניין לצרף את ורמוט אם הוא יגיע בחינם

דולי ג'ונסון, הקשר האחורי הליברי, הגיע הבוקר (שישי) למחנה האימונים של מכבי תל אביב בהולנד, הנערך בעיר מירלו. ג'ונסון, קשרה האחורי של איק סולנה השבדית, יערוך בדיקות רפואיות כאשר הוא מלווה באורטופד הקבוצה, ד"ר עומר מידן.

גורמים בקבוצה הביעו חשש בימים האחרונים לגבי מצבו הרפואי של ג'ונסון, אחרי דיווחים על כך שהוא חלה במלריה, ולשם כך בקבוצה מתכננים לערוך לו בדיקות מקיפות.

המגן היהודי-הולנדי איסק פולאק הצטרף אמש למחנה האימון של הצהובים, והבוקר הוא כבר נטל חלק באימון הקבוצה. בצוות המקצועי יבחנו את כשירותו של פולאק במהלך ארבעת משחקי האימון שתקיים מכבי במחנה. "אנחנו לא רוצים להחתים שחקן על סמך אימון וחצי, חשוב לנו להתרשם ממנו לאורך זמן ואז נקבל החלטה, אבל בשלב זה הוא נראה בדיוק מה שמכבי צריכה", אמר גורם בכיר במועדון.

במקביל, מכבי ת"א ערכה אימון בוקר נוסף. ג'ונתן אסוס ואורי ביטון לא משתתפים באימון ועורכים טיפולים. יניב עזרן ואבי יחיאל ערכו אימון אישי עם מאמן הכושר ופיזיולוג הקבוצה.

ורמוט יהיה צהוב? (דוד מרואני, "הארץ")

מכבי תל אביב מעוניינת לצרף לשורותיה את גיל ורמוט, אך תעשה זאת רק אם השחקן ישוחרר מגנט ללא עלות. לאחרונה מאמן הקבוצה רן בן שמעון צפה בקשר הישראלי במהלך אימון של קבוצתו הבלגית. במכבי יודעים כי ורמוט עשוי להיחתך כבר בימים הקרובים מקבוצתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully