וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה קורוניה נחתה בסגל חסר: "מאמינים שנעבור את סכנין"

יריבת בני סכנין באינטרטוטו הגיעה לישראל עם מספר נציגי קבוצת הנוער. שחקני הרכש לא צפויים לפתוח. בקבוצה לא חוששים מסכנין

דפורטיבו לה קורוניה, יריבת בני סכנין בסיבוב השלישי באינטרטוטו, נחתה היום (חמישי) בישראל, לקראת המשחק בין הקבוצות ביום שבת בקרית אליעזר. הקבוצה הספרדית נחתה בסגל חסר מאוד, במיוחד במרכז ההגנה.

הבלם פאבלו אמו הוצא מהסגל ברגע האחרון, לאחר שלא התגבר על הפציעה בגיד אכילס. הבלם הארגנטינאי, פבריסיו קולוצ'יני לא הגיע לישראל, מאחר וקיבל אישור לשהות בארגנטינה עד ה-20 ביולי. גם לופו לא צפוי לשחק בגלל פציעה, אך הוא הגיע עם הקבוצה לישראל.

בנוסף, נעדרים מהסגל גם שחקן הרכש הפורטוגלי, זה קסטרו, שהגיע מאתלטיקו מדריד, וכן גוארדאדו המקסיקני, סבסטיאן טאברודה, כריסטיאן הידלגו, אלכס ואנטוניו בראגאן, חלקם בשל פציעות וחלקם בשל החלטות מקצועיות של המאמן, מיגל אנחל לוטינה. כצפוי, לוטינה השאיר בבית את השוערים, דודו אוואט וגוסטבו מונואה, שלא נמצאים בתוכניות שלו. שוער הרכש, דני ארנזוביה, הגיע עם הקבוצה. את הסגל משלימים מספר שחקנים צעירים ששיחקו בעונה שעברה בקבוצת הנוער. על פי הדיווחים בספרד, שחקני הרכש, ארנזוביה, מיסטה ובראבו לא צפויים לפתוח בהרכב בשבת.

פליפה לואיס התייחס למשחק בתקשורת הספרדית ואמר: "ברור שאנחנו פייבוריטים, כי אנחנו בליגה הספרדית. לא ניתן שום דבר בקלות, אנחנו רוצים לנצח בשביל הביטחון של הקבוצה, ובשביל להגיע לשלבים הבאים בגביע אופ"א". מנואל פאבלו הוסיף: "אנחנו לא יודעים כלום על היריבה, המטרה שלנו היא קודם כל לא לספוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully