וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפתי: "לא שיחקנו מספיק חכם"

יצחק סולומון

17.7.2008 / 21:10

קשר קרית שמונה הביע אכזבה מה-1:1 הביתי מול מוגרן, אבל בקבוצה הביעו אופטימיות לקראת הגומלין. קאובינה השתולל בחדר ההלבשה

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

עומר פרץ: "לא ידענו יותר מדי פרטים על הקבוצה"

אכזבה גדולה שררה בשורות עירוני קרית שמונה, בעקבות ה-1:1 המאכזב בקרית אליעזר מול פ.ק מוגרן ממונטנגרו. הקריה הוליכה משערו של עומר פרץ בדקה ה-18, אבל איבדה את הקפטן יניב לביא בכרטיס אדום שבע דקות לאחר מכן. המחליף מילנקו נריץ' השווה דקה לאחר שנכנס, בדקה ה-82.

דיין לא הסתיר את הרגשתו: "אני יוצא מאוכזב מהמשחק. עד שהיינו בחיסרון מספרי היינו טובים יותר והגענו למצבים, אבל לא ניצלנו אותם. במשחקים כאלה חשוב לא לספוג, כי שער חוץ שווה שניים, אבל ב-10 שחקנים, בתקופה כזו של העונה, אני מצדיע לשחקנים על העבודה והנחישות. מול קבוצה כזו, עם יתרון גובה משמעותי חשוב להשתדל לא לבצע עבירות קרוב לשער, וזה מה שעשינו בשער שלהם. ניסע לשם ונביא משם את התוצאה הטובה. כמו שהם הבקיעו כאן, אנחנו נשחק שם עם 11 שחקנים כל המשחק ונביא משם את הניצחון. אנחנו צריכים להתחזק, אבל אני גאה באלה ששיחקו".

גם כובש השער פרץ, והמצטיין בשורות הקריה, גיא צרפתי, היו בדעה שמוגרן היא קבוצה בינונית שצריך לעבור בגומלין. צרפתי: "היה לנו קשה לשחק ב-10 שחקנים, במיוחד מול קבוצה אירופאית שעומדת טוב על המגרש. לא שיחקנו מספיק חכם וחבל שקיבלנו את הגול, אבל ההרגשה שלנו שאנחנו קבוצה טובה יותר. אני מאמין שננצח בגומלין. השחקנים התחברו למישל והצוות המקצועי, תהיה לנו קבוצה אטרקטיבית וטובה בעונה הבאה".

פרץ הוסיף: "תמיד כיף לפתוח עונה עם שער, אבל קצת חבל שקיבלנו את הגול. לא ידענו יותר מדי פרטים על הקבוצה, אבל מתחילת המשחק היינו טובים מהם. קיבלנו שער אופייני לקבוצה כזאת, עם שחקנים גבוהים. חבל מבחינתו, אבל שום דבר לא אבוד".

מאמן האורחים, דיאן ווקיצ'ביץ אמר בסיום: "אני לא מרוצה מהתוצאה כי יכולנו לנצח פה. בחצי השעה הראשונה שיחקנו רע בגלל מזג האוויר החם, והם הבקיעו בהזדמנות היחידה שהייתה להם. כשהקפטן שלהם הורחק הייתי בטוח שהשער שלנו יגיע". יחד עם זאת הודה המאמן: "הגומלין יהיה משחק אחר לגמרי. אני לא חושב שיש לנו יתרון. הכל יכול לקרות ואנחנו נשתדל לנצח".

קאובינה זעם בגלל מספר החולצה שהוכנה לו

חלוץ עירוני קריית שמונה, אגודה קאובינה, נתקף היום (חמישי) בזעם בחדר ההלבשה של הקבוצה, כאשר גילה כי לקראת המשחק מול מוגרן, הוכנה לו החולצה מספר 25, לאחר שבאימוני ההכנה שיחק עם מספר 18. "כל החיים שלי שיחקתי עם 18, אני לא מוכן לשחק עם מספר אחר", זעם קאובינה. בקושי רב הצליחו אנשי הקריה להרגיע את הכדורגלן, והסבירו לו כי ברישומים לאופ"א הוא מופיע עם המספר 25 וכי מאוחר מדי כדי לשנות. בלית ברירה הוא עלה למשחק ללא החולצה האהובה עליו.

הקשר הפרואני חאיר סספדס, שהיה אמור לנחות היום, שוב דחה את הגעתו, ואמור להגיע לקריית שמונה רק בשבוע הבא. גורמים בקריה הביעו את חששם שמתפתחת מהדורה חוזרת של גואל צ'ירסוואה, שסגר בקריה אבל עקבותיו נעלמו.

אכזבה רבה הייתה בקריית שמונה, מכמות הקהל המועטה שהגיעה למשחק ההיסטורי במסגרת גביע אופ"א, מול מוגרן המונטנגרית. היו שטענו כי היה צריך לעשות מאמץ להביא הרבה יותר צופים. בהנהלה טענו כי מכרו כרטיסים במחירים מוזלים, ואפילו הבטיחו כרטיס בחינם למי שירכוש מנוי.

חוסר תאום היה בהסעות שהסיעו את האוהדים לקריית אליעזר. אחד האוטובוסים הגיע רק בהפסקה, למגינת לבם של האוהדים, רובם נערים שהתאכזבו מאוד. המאמן מישל דיין התייחס לאוהדים: "כל הכבוד לאלה שהגיעו. שעתיים נסיעה מהבית שזה לא דבר פשוט. האוהדים נתנו לנו חום ואהבה ואנחנו גאים בהם".

הצעיר המקומי אוהד אלגרבלי, פספס הופעת בכורה בזירה האירופית. אלגרבלי היה אמור להיכנס למשחק בדקה ה- 81, אלא שאז בדיוק נכבש שער השוויון לזכות האורחים, והמאמן מישל דיין החזיר אותו לספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully