וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אופ"א: 1:1 ביתי ומאכזב לקרית שמונה מול מוגרן

קרית שמונה נתקלה ביריבה בינונית ממונטנגרו וסיימה ב-1:1 ביתי. פרץ (18) כבש ראשון, נריץ' (82) השווה. כאב ראש רציני למישל דיין

הופעת הבכורה ההיסטורית של עירוני קרית שמונה בגביע אופ"א הסתיימה בטעם מר. הקבוצה של מישל דיין גילתה יכולת חלשה, וספגה שער חוץ יקר שקבע 1:1 מול פ.ק מוגרן ממונטנגרו. מה שהעיב עוד יותר על המקומיים הוא הרחקתו של הקפטן יניב לביא, שלא ישחק במונטנגרו. בקריה יכולים להיות מאוכזבים גם מהקהל, שלא הגיע בהמוניו למשחק ההיסטורי בחיפה.

המשחק היה ירוד מאוד ברמתו. קרית שמונה שלטה ללא עוררין במשחק וכבשה בדקה ה-18 מדחיקת רגל של חלוץ הרכש, עומר פרץ. מוגרן התגלתה כקבוצה בינונית מאוד, ולמרות הגובה והכוח הפיזי התקשתה, לקתה בהנעת הכדור וביכולת הטכנית.

המשחק השתנה בדקה ה-25, שלביא ספג אדום מפוקפק לאחר הכשלה מאחור. קרית שמונה ירדה לאחור, והאורחים השתלטו על המגרש, אבל התקשו להגיע למצבים, למעט בעיטות ממרחק. המגמה נמשכה גם במחצית השניה, ומוגרן ניצלה טעות אחת של רן קוז'וק כדי להשיג שוויון מראשו של נריץ' בדקה ה-82. שופט המשחק אגב, שרק בסיום בדקה ה-98! למרות שהוסיף שלוש דקות תוספת זמן. מה שאולי בלבל אותו, הוא השעון האלקטרוני בקרית אליעזר, שלא הציג את הדקה המדויקת.

לקרית שמונה, ששיחקה עם זר אחד, אגודה קאובינה, יש הרבה סיבות לדאגה. משחק ההגנה לקה מאוד בחסר, ולמעט דקות טובות של גיא צרפתי, קשה לציין לטובה שום שחקן בקבוצה הצפונית. התוצאה רעה מאוד לדיין ושחקניו, מול יריבה מאוד לא מרשימה. כעת, לקריה צפויה עבודה קשה מאוד במונטנגרו, על מנת להעפיל לסיבוב המוקדם השני של אופ"א.

מהלך המשחק

דקה 7: קאובינה התגנב מאחורי ההגנה של מוגרן, וכמעט ניצל הרחקה לא טובה לעבר יניוסביץ', שיצא בזמן והרחיק את הסכנה.

דקה 15: הזדמנות מצוינת לקריה. צרפתי שלח את נוסבאום שהגביע משמאל, קאובינה נגח משבעה מטרים לא מדויק.

דקה 18: גול! הגנת מוגרן התקשתה להרחיק כדור קרן. אבידור הכניס כדור לקאובינה, שנגח לעבר עומר פרץ, וזה דחק מקרוב לרשת. 0:1 לקריה.

דקה 25: קפטן קרית שמונה, יניב לביא לא הצליח להרחיק כדור פשוט, גלוסצ'ביץ, שהיה אחרון אך רחוק מהשער, חטף והוכשל. השופט הראה ללביא את הכרטיס האדום.

דקה 31: ראקיץ' בעט כדור חופשי מ-25 מטרים וזעזע את המשקוף של עמוס.

דקה 43: וויוביץ' הגביה כדור מסוכן שכמעט והפתיע את עמוס, שהדף לקרן.

דקה 61: חסארמה ירה כדור חופשי שחלף בסמוך לקורה.

דקה 75: מוגרן קרובה לשוויון, אבל בעיטה ממרחק חלפה סנטימטרים מעל המשקוף.

דקה 80: טעות בהגנה של קרית שמונה, אבל סטויאקוביץ' בבעט ממצב נוח כדור חלש, שהורחק בקלות.

דקה 82: גול! הגנה קרית שמונה שוב נרדמה בשמירה בכדור חופשי. הכדור נהדף רע מקוז'וק ובסופו של דבר הגיע לראשו של המחליף נריץ', שנגח לרשת בנגיעה הראשונה שלו בכדור. 1:1

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, עמיר נוסבאום, יניב לביא, סאלח חסארמה, ברק בכר, רן קוז'וק, יובל שבתאי, גיא צרפתי, עומר פרץ (יוסי ביטון, 51), יובל אבידור (תומר סוויסה, 70), אגודה קאובינה

הרכב פ.ק מוגרן: איבן יניוסביץ', דראשקו בוזוביץ', מילאן רדולוביץ', נמניה יאניצ'יץ', לוקה פיוביץ', ניקולה וויוביץ', איגור סטויאקוביץ' (מילנקו נריץ', 81), מרקו וויוביץ' (ראדה זץ', 46), גוראן יובאנוביץ', מילאן ראקיץ', ולדו גלוסצ'ביץ' (בויאן קלזיץ', 87)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully