וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב חיימוביץ' הצטרף למחנה האימונים של נתניה

הבלם שחתם בשורות סגנית האלופה, נחת באוסטריה ואמר: "בטוח שיהיה לנתניה עתיד מפואר". אוקוצ'ה עצבני, קמנאן על הכוונת

הבלם זאב חיימוביץ', שחתם אתמול (חמישי) בערב על חוזהו במכבי נתניה לשלוש השנים הבאות, יצא היום לפנות בוקר לציריך, ובצהריים הגיע למחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה. חיימוביץ' ערך שיחת היכרות ראשונה עם המאמן לותאר מתיאוס, וכבר הערב יקיים את אימון הבכורה שלו בקבוצה. הבלם אמר: "אני שמח להצטרף, זה כבוד גדול להפוך לחלק ממועדון גדול. כולם יודעים שלמכבי נתניה יש עבר מפואר ואני בטוח שיהיה לו גם עתיד מפואר".

חיימוביץ', בלמה של בני יהודה בעונה החולפת, היה קרוב להצטרף למכבי תל אביב, אך העסקה בוטלה לבסוף בשל קשיים שהערים ג'קי בן זקן, בעליו של מועדון ספורט אשדוד, המחזיק בחצי מכרטיסו. חיימוביץ' הצעיר הינו בוגר מחלקת הנוער של הפועל תל אביב ובעבר שיחק גם בהפועל פתח תקוה.

"חיימוביץ' חושש להחמיץ את ההכנה לעונה הבאה", אמר רונן קצב, סוכנו של השחקן. "זאב מודאג מזה שמכבי תל אביב לא הצליחה להגיע לסיכום עם מ.ס. אשדוד והפועל פתח תקווה, המחזיקות בכרטיס השחקן שלו, בנוגע לרכישה. מכבי נתניה הסכימה להחתימו, שלא בכפוף לשום הסכם רכישה ומוכנה להחתימו על חוזה מיידי".

מי שמחזיק בחלק מהכרטיס של חיימוביץ', הבעלים של מ.ס. אשדוד ג'קי בן זקן, נמצא בימים אלה בחו"ל ואמר: "אני לא מכיר שום סיכום שנעשה עם מכבי נתניה". בנתניה מבקשים להנמיך את הלהבות ובטוחים שבסופו של דבר גם המחלוקת שבין השחקן לבן זקן תיפתר. בנתניה מדגישים שהם אינם צד במחלוקת ומאמינים שהסוגיה תסתיים במהרה.

"אני שמח שחיימוביץ' מצטרף", אמר אמש המאמן לותר מתיאוס, "רצינו שהוא יחתום ויצא איתנו למחנה כבר בשבוע שעבר, אבל הכל היה מסובך. בכל אופן, מה שהיה כבר לא חשוב ואנחנו מסתכלים על העתיד. אני שמח מאוד שהוא מגיע".

חרמון מחלים בקצב משביע רצון

בקבוצה מרוצים מקצב החלמתו של גולן חרמון אשר מעלה מדי אימון את רמת הקושי של התרגילים, ועובד באופן צמוד ושוטף עם הצוות הרפואי. חרמון אמר היום: "אין לי כבר כאבים, ונשאר עכשיו רק להיכנס לכושר גופני. האינסטינקטים שלי אומרים לי שאהיה מוכן למשחק הראשון בגביע אופ"א".

השחקנים שלא שיחקו אתמול או שולבו בחלק ממשחק האימון נגד פרייבורג, קיימו היום בבוקר אימון מלא תחת גשם שוטף. כעבור שעה הגיעו למגרש האימונים השחקנים שפתחו אתמול במשחק וקיימו אימון קל יחסי. מנהל הקבוצה נתי עזריה עבד היום עם איתי שכטר וגם עם שניר גואטה שמחלים מהמתיחה ממנסה סבל בימים האחרונים.

לותר מתיאוס שוב אותת לאבודו אוקוצ'ה כי הוא לא בתוכניותיו כשלא שיתף אותו במשחק האימון מול פרייבורג, ולחלוץ מתחיל להימאס. "יש שני חלוצים פצועים והוא לא מוצא לי מקום אפילו כמחליף? אם לא רוצים אותי כאן, שפשוט יגידו", זעם השחקן.
שחקן בקבוצה אומר: "אוקוצ'ה נראה מדוכדך. כמו שמתיאוס התעלם מנדב קידר, שהתייאש ועזב, כך גם אוקוצ'ה צפוי לעזוב". גם מעמדו של קיויו עדיין לא בטוח, על אף שהוא עורך אימונים כרגיל. חלוץ אחר שנמצא על הכוונת של מתיאוס הוא יאניק קמאנאן.

מאימון הצהרים של יום שישי, המשיך להיעדר החלוץ הפצוע תיירי טזאמטה. הקשר שניר גואטה שב להתאמן, ושוער המשנה גל ניר ערך אימון חלקי.

השוער לירן שטראובר, שנפצע באימון הבוקר בכף היד, התלונן על כאבים וטופל על ידי רופא הקבוצה, דוקטור מרסלו פוסניק, אולם לקראת אחר הצהריים התגברו הכאבים ומשהתעורר החשש לשבר או לפגיעה חמורה יותר, הוחלט לפנותו לבית החולים כדי לערוך צילומי רנטגן. בהמשך יוחלט על המשך הטיפול בו.

עדכון ראשון 18:16 17/7
עדכון אחרון 18:58 18/7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully