וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסנטה דל בוסקה: "אשמר את סגנונו של אראגונס"

מאמנה החדש של נבחרת ספרד שב למרכז העניינים, והוצג על ידי ההתאחדות. "אני בר מזל. המטרה הראשונה? לעלות למונדיאל"

בדרך כלל, מאמן שהביא לנבחרתו את אליפות אירופה לא נוהג לעזוב אותה. בדרך כלל, ההתאחדות של אותה מדינה לא רוצה בעזיבתו, לא רוצה להתחיל לחפש מחליף. הרכב מנצח לא מחליפים, ועד כמה שהמשפט הזה לא נכון בנבחרת ספרד, אלופת אירופה לשנת 2008, עושה רושם כי ויסנטה דל בוסקה - מאמנה החדש של הנבחרת, והשינוי העיקרי בה - מנסה להשאיר את רוחו של לואיס אראגונס, מאמנה היוצא של אלופת אירופה, בחיים.

דל בוסקה בן ה-57, שלא אימן מאז עזב את בשיקטאש הטורקית ב-2005, קיבל את התפקיד הנחשק לאחר שאראגונס, שהוביל את הספרדים לזכייה היסטורית ביורו האחרון, העדיף לעזוב לפנרבחצ'ה עם תום הטורניר. "ההיסטוריה של מה שעשו 23 השחקנים באליפות אירופה לא יכולה להימשחק, ואלה שימשיכו לשחק טוב יקבלו אותם ההזדמנויות", אמר דל בוסקה עם הצגתו על ידי ההתאחדות הספרדית היום (חמישי).

"זה היה אחד הרגעים הגדולים בהיסטוריית הכדורגל הספרדי, ואנחנו חייבים להוכיר את לואיס אראגונס. אני מרגיש בר מזל, ומטרתי הראשונה היא לעלות למונדיאל", אמר דל בוסקה. בהתייחסו לסגנון המשחק האטרקטיבי שהנחיל קודמו בתפקיד, אבל המאמן המשופם: "אני רוצה לשמר את הסגנון שהנבחרת שיחקה, ולקחת אותה אפילו גבוה יותר. הדור הזה של השחקנים מורכב מחבורה מנצחת. אני רוצה לנצל את העבודה של קודמי כדי להתקדם קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully