וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: ניצחון שלישי לקאבנדיש

המנצח בקטע ה-12 הפך לבריטי הראשון שזוכה בשלושה קטעים במירוץ אחד. אוונס עדיין מוביל, ריקארדו ריקו האיטלקי נתפס על סמים והודח

תחת צל הדחתו של האיטלקי ריקארדו ריקי מוקדם יותר היום (חמישי), נערך הקטע ה-12 בטור דה פראנס, בו טיילו הרוכבים לאורך 168 קילומטרים מלבלאנה לנארבון. בסיום הקטע חגג מארק קאבנדיש ניצחון נוסף בקטע, והפך בכך לבריטי הראשון אי פעם שזוכה בשלושה קטעים בטור אחד.

קאבנדיש סיפר בהתנשפות בסיום כי הפער הקטן בו ניצח גרם לו לסיפוק גדול יותר: "במקום לנצח בפער של מספר אופניים, ניצחתי הפעם בפער של זוג אופניים בודד, ומכך אתם יכולים להסיק עד כמה אני עייף". קאדל אוונס האוסטרלי סיים בין הדבוקה המובילה ושמר על המקום הראשון בדירוג הכללי ועל החולצה הצהובה.

הדירוג המצטבר:

1. קנאל אוונס (אוסטרליה) 50:23.05 שעות
2. פרנק שלאק (לוקסמבורג) 1+ שנייה
3. כריסטיאן ואנדה ולדה (ארצות הברית) 38+
4. ברנרד קול (אוסטריה) 46+
5. דניס מנשוב (רוסיה) 57+

מוקדם יותר: המדורג תשיעי נכשל בבדיקת סמים

כאמור, הרוכב האיטלקי ריקארדו ריקו נכשל בבדיקת סמים והושעה מהטור, כך הודיעה היום הרשות למלחמה בסמים בצרפת. בתגובה החליטה קבוצתו, סונייה דובאל (Saunier Duval) לפרוש מהתחרות. "השעינו את כל הפעילות של הקבוצה עד שנבין מה בדיוק קרה", אמר ראש הקבוצה, מקסין פרננדז.

ריקו, 24, שניצח בשני קטעים במירוץ השנה, הוא הרוכב השלישי שמודח השנה מהמירוץ המפורסם, אחרי הספרדים מנואל בלטראן ומויסס דואנס נבאדו. "הוא נפסל על שימוש באותם חומרים בדיוק כמו השניים הקודמים", נמסר מה-AFLD. ריקו דורג במקום התשיעי הכללי במירוץ, רק 2:29 דקות אחרי המוליך, קאדך אוונס האוסטרלי.

עדכון ראשון 17.708 14:39
עדכון אחרון 17.708 18:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully