וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית אתא מחפשת מאמן ושחקנים

17.7.2008 / 10:36

העולה הטרייה לליגת העל תמנה מאמן בימים הקרובים. המועמדים: קמינסקי, מינסטר, מינץ ומשה לוי. בגזרת השחקנים: ברק פלג מועמד

יומיים עברו מאז הבטיחה אליצור קרית אתא את מקומה בליגת העל, והקבוצה מנסה בימים הללו לסגור את עמדת המאמן לעונה הקרובה. בקבוצה מקווים כי עד סוף השבוע ימונה מאמן, כשעל הפרק עלו שמותיהם של מאיר קמינסקי, מאמן מ.כ חיפה בעבר, ושי מינסטר, שאימן את קרית אתא בעבר וגם את הפועל גליל עליון. גם משה לוי, מאמן אליצור נתניה בעונה שעברה, וחנוך מינץ, הוזכרו כמועמדים לתפקיד.

בקרית אתא ינסו גם לצרף לפחות שני ישראלים בכירים על מנת לייצר סגל שחקנים שיוכל להתמודד בכבוד בליגת העל. שמו של ברק פלג, שמחפש קבוצה בצפון, עלה כאפשרות ריאלית, וכמו כן גם שמו של שמוליק ברנר, שחקנה של עירוני רמת גן, שמנהל מגעים עם עירוני אשקלון, וככל הנראה גם יחתום בקבוצה. שחקנים נוספים שמועמדים לחיזוק הקבוצה הם אילון זגורי, ששיחק בהפועל באר שבע ואלירן גואטה מאליצור נתניה.

שני שחקנים שימשיכו עם הקבוצה גם בליגת העל הם אבי נניקשווילי, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, ואלעד אליהו, שצפוי לחתום בימים הקרובים. בקרית אתא יעשו מאמצים על מנת להשאיר את דניס קאר, הסנטר האמריקאי ששיחק בקבוצה בעונה שעברה. הקבוצה תצטרך להחליט באיזה אולם לארח את משחקי הבית בעונה הבאה, שכן אולמה הביתי מכיל רק 600 מקומות ולא מאושר לליגת העל. האפשרויות העומדות בפניה הם אולם "גושן" בקרית מוצקין והאולם בנשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully