וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול ניצחה את לוצרן 1:2

קבוצתו של יוסי בניון, ששיחק 45 דקות, גברה על השוויצרים אחרי משחק לא רע. אלברמן שותף וקולאוטי כבש בניצחון מנשנגלדבאך 1:2 על ווסט ברומיץ'

אמנם קשה להסיק משהו ממשחקי אימון בנוגע לעתיד הקבוצות שמשחקות בהם, אך עושה רושם שליברפול נראית לא רע בכלל בשלב מוקדם זה של הקיץ. הערב (רביעי) ניצחו שחקניו של רפא בניטז בפעם השניה תוך שבוע, הפעם 1:2 את לוצרן השוויצרית. כזכור, במשחק האימון הקודם שלה ניצחה ליברפול את טרנמיר רוברס משער נפלא של יוסי בניון. הערב הקשר הישראלי שיחק את 45 הדקות הראשונות, ואף הציג יכולת לא רעה, כמו קבוצתו כולה, והיה שותף למספר רב של הזדמנויות של המרסיסייד.

ליברפול פתחה היטב, ועלתה ליתרון כבר בדקה העשירית, אחרי שוורונין שלח את הכדור ללוקאס, שלא התקשה להעלות את קבוצתו ליתרון. השוויצרים לא חיכו הרבה, וכבר לאחר שתי דקות מצאו את השוויון, כשאי הבנה בהגנה האנגלית אפשרה לגבראנוביץ' להבקיע מקרוב. בניון וחבריו חיפשו את השני, ובדקה ה-37 גם מצאו אותו, כשאנדריי וורונין, מבשל הראשון, הבקיע את השני אחרי שהקפיץ נפלא מעל השוער השוויצרי, שהיה ממוקם מחוץ לשערו. המחצית השניה היתה חלשה יותר באופן ברור, והיתרון האדום נשמר עד הסיום.

* בורוסיה מנשנגלדבאך ניצחה הערב 1:2 את ווסט ברומיץ' מהליגה האנגלית. רוברטו קולואטי, אקס מכבי חיפה ושחקן נבחרת ישראל, הבקיע את שער היתרון של הגרמנים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. גל אלברמן, שעבר לקבוצה בקיץ מבית"ר ירושלים, פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-79.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully