וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי באמת בית"ר צריכה את יצחקי

שחקניו של יצחק שום ממשיכים לא להרשים וסיימו את המשחק מול סושו בתיקו נטול שערים ואירועים. שום: "הדבר החשוב הוא שנבקיע שערים"

בית"ר ירושלים ממשיכה לא להרשים במשחקי האימון לקראת המפגש המסקרן במוקדמות ליגת האלופות מול ויסלה קראקוב מפולין. הערב (רביעי) לא הצליחו הירושלמים לנצח את סושו מצרפת וכזכור, ביום שני השבוע הפסידו הבית"רים 1:0 לראפיד בוקרשט מרומניה. יצחק שום עלה למשחק בהרכב חזק ושלח את קאלה לשער. יואב זיו וכריסטיאן אלברז שיחקו כמגינים. תומר בן יוסף ואריק בנאדו פתחו בעמדת הבלמים. בקישור עלה שום עם דרק בואטנג, עידן טל, אבירם ברוכיאן ודאריו פרננדס, שפתח בהרכב במקומו של מיכאל זנדברג. בחוד התקפה שיחקו טוטו תמוז וסבסטיאן אבראו.

הירושלמים פתחו בלחץ גדול על הצרפתים בעשר הדקות הראשונות, אולם רק בדקה ה-13 הגיע הניסיון הראשון של שחקני בית"ר ירושלים, כשכדור של אבירם ברוכיאן הגיע היטב לראשו של אלברז, שנגח טוב אבל מעט מעל המשקוף. ככל שחלפו הדקות המשחק הלך ונהיה קשוח יותר והשחקנים מצאו את עצמם מתפתלים על הדשא יותר מידי פעמים. בדקה ה-35 הצליח טוטו תמוז לקבל דאבל פאס ברחבה ולבעוט היטב לכיוון השער, אולם הכדור נעצר בידיים של השוער הצרפתי. כאמור, עד סוף המחצית הראשונה לא הצליחו שחקני בית"ר להבקיע לרשתה של הקבוצה הצרפתית. אלף הצופים, שהגיעו לחזות במשחק בנוף הפסטורלי של גבול צרפת-שוויץ, מצאו את עצמם נהנים בעיקר מהשמש החמימה ולא מהיכולת של השחקנים על הדשא.

במחצית החליף שום את בן יוסף ועידן טל והעלה במקומם את שמעון גרשון ומשה אוחיון, אולם למרות השינויים הירושלמים המשיכו לא לסכן במיוחד את השער. בדקה ה-60 הוציא שום את דאריו פרננדס ואלברז והכניס את דוד אמסלם ועמית בן שושן. אלברז שעלה לשחק פצוע נראה איטי ועייף ונדמה כי הפציעה מונעת ממנו להפגין את היכולת הטובה מהעונה שעברה. בדקה ה-80 עמית בן שושן הצליח לבעוט מתוך הרחבה של סושו כדור חזק, אבל לא מספיק מדויק. בדקה ה-91 הכשיל שמעון גרשון שחקן צרפתי בתוך הרחבה הבית"רית והשופט שרק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים, אולם קאלה הצליח להגיע לכדור החלש שנבעט על ידי הצרפתים ושמר את התוצאה על כנה.

אריק בנאדו: "הגיע לנו לנצח"

למרות התיקו, בבית"ר השתדלו לשדר גישה חיובית להמשך הדרך ובמיוחד לקראת המשחק החשוב מול אלופת פולין. יצחק שום אמר לאתר הרשמי של הקבוצה בסיום: "המשחק הראשון היה לא טוב מכיוון שהיינו עייפים ולאחר טיסה. היום נתנו מחצית ראשונה הרבה יותר טובה, אבל הדבר החשוב ביותר הוא להבקיע שערים. ראיתי סימנים טובים מאוד בקבוצה, ואני בטוח שהשילוב עם אבראו יהיה טוב יותר בהמשך".

עידן טל התייחס לקושי של היריבות, אותן פגשה בית"ר עד כה: "שיחקנו נגד קבוצות חזקות באירופה, ואלו משחקים טובים מאוד עבורנו לקראת המשחק בסוף החודש. היום שיחקנו טוב למרות שאתמול היה יום אימונים קשה. אנחנו נראים טוב יותר ממשחק למשחק, מהירים יותר ומכירים את השחקנים טוב יותר".

אריק בנאדו הוסיף: "המשחק הראשון היה פחות טוב. היום הראינו שאנחנו קבוצה טובה והגיע לנו לנצח, אבל היינו קצת חלודים ליד השער. שיחקנו אגרסיבי ונראינו טוב יותר מהמשחק הקודם. הגענו ליותר מצבים מאשר במשחק מול הרומנים, ובמשחק הזה חוץ מהפנדל הצרפתים לא הגיעו לשום מצב. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק במטרה להגיע ל-30 לחודש הכי טובים שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully