וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא זה קצת כמו קולג', לא?

לאחר אין ספור שמועות החתימה רומא את ברנדון ג'נינגס, שחקן התיכונים הטוב בארה"ב, שהחליט לוותר על ליגת המכללות לטובת אירופה

זה היה באוויר, זה היה די צפוי, אבל היום (רביעי) אפשר להגיד באופן רשמי כי היסטוריה התרחשה לה בכדורסל האירופאי. ברנדון ג'נינגס, שחקן התיכונים הטוב בארצות הברית בשנה שעברה, סגר הערב באופן סופי את תנאיו ברומא האיטלקית. ג'נינגס החליט לשחק את העונה הקרובה באירופה בעיקר בשביל סכומי הכסף הגבוהים אותם צפוי להרוויח, והאפשרות לחתום על חוזי פרסום, דבר שלא היה יכול לעשות אם היה הולך למכללות.

זו הפעם הראשונה בכדורסל האירופאי שקבוצה מחתימה שחקן הישר מליגת התיכונים האמריקאית. הרכז הצעיר נחשב לכישרון הגדול ביותר בארצות הברית בגילאים שלו, ובעונתו האחרונה בתיכון אוק היל העמיד ממוצעים של 35 נקודות למשחק, בצוותא לאין ספור פרסים בהם זכה, וסיקור תקשורתי נרחב ששמור בדרך כלל רק לשחקני NBA.

לאחר החתימה, ג'נינגס היה נשמע מרוצה מבחירתו. "אני לא מאמין שזה קרה כל כך מהר, אני כבר מחכה להגיע לקבוצה", אמר הכוכב הצעיר". דיאן בודירוגה, המנהל המקצועי של הקבוצה, נשמע גם הוא מבסוט מהחתמתו של התכשיט הצעיר. "אני מאושר מהגעתו של ברנדון לרומא", אמר שחקן העבר האגדי של המועדון. "הוא אחד הכשרונות האמריקאיים הכי גדולים כיום, וזה הישג נפלא עבורנו להביא שחקן כמוהו לקבוצה", הוסיף בודירוגה. קלאודיוס טוטי, נשיא המועדון, הוסיף ושיבח: "אנחנו מאושרים על ההחתמה. לברנדון יש טכניקה וכשרון נפלא, בטח בגיל הזה. אנחנו מצפים ממנו לסחוב את הקבוצה".

כעת, לא נותר אלא לראות האם ג'נינגס, שעל כשרונו קשה לחלוק, יסתדר עם סגנון המשחק האירופאי, ואיך העונה ההיסטורית שלו ביורוליג תשפיע על מצבו לקראת הדראפט הקרוב, אליו כבר אין ספק שיירשם. ג'נינגס צפוי להיות מוצג רשמית במועדון ב-23 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully