וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פגישה ללא התקדמות בין ירושלים לרוט

16.7.2008 / 20:39

נציגיו של שחקן נבחרת ישראל נפגשו עם אנשי ירושלים אך לא הגיעו להסכמה והם יפגשו שוב בימים הקרובים. רוט מחזיק בהצעות גם מאירופה

המגעים בין מורן רוט להפועל ירושלים ממשיכים, והערב (רביעי) נפגשו נציגיו של השחקן עם הנהלת ירושלים על מנת לנסות לקדם את העברתו של הרכז למלחה. למרות המאמצים גם פגישה זאת לא נשאה פרי, והצדדים קבעו להפגש בשנית בימים הקרובים, ועתידו של הרכז עדיין לוט בערפל. רוט הגיב לפגישה הערב עם ירושלים בשיחה עם וואלה! ספורט: "בשלב זה אין התקדמות במגעים".

רוט מחזיק מתחילת הקיץ בהצעה גם מהעולה החדשה מכבי חיפה, כשבשלב זה ההצעה עדיין עומדת בתוקף. רוט נפגש אמש עם מאמן הקבוצה אבי אשכנזי, אך גם בפגישה זאת לא חלה התקדמות. גם קבוצתו של רוט בשנה שעברה הפועל חולון הציעה לרכז לשחק בקבוצה בשורותיה, אך היא נתנה לרוט מועד סופי לתת תשובה, מועד שפג הבוקר, והרכז שנקשר לאוהדי חולון, מתקשה להגיע לידי החלטה. לרוט אף הצעות ממספר קבוצות באירופה, ולא מן הנמנע שימצא את עצמו בסופו של דבר בחו"ל.

בהפועל ירושלים ממשיכים בחיפוש אחר חיזוק, ונראה שמשה מזרחי שמועמד לקבוצה, דווקא מתרחק. בירושלים ינסו לחזק את עמדת הפורוורד בשחקן זר, וזו אחת המטרות של המאמן גיא גודס ששוהה בימים הללו בליגת הקיץ בלאס וגאס. עמדה נוספת אותה גודס אמור לאייש בימים הקרובים היא עמדת הסנטר. בירושלים לא פוסלים כי גם רכז זר יגיע במקומו של דרור חג'ג' שעזב למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully