וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "יש הרבה אלופים שלבשו את החולצה האדומה"

אחרי מו"מ ארוך, מייגע ומלא ספקולציות, הוצג סוף סוף רונאלדיניו במילאן, שהחליטה לאפשר לו לשחק באולימפיאדה, ונשמע נרגש לגבי המעבר

חודשים של ספקוליות ואי בהירות הגיעו היום (רביעי) לסופן. רונאלדיניו, שבשלב מסוים של הקיץ עשה רושם כאילו הוא מועמד לכל קבוצה באירופה זולת מכבי פתח תקוה, הוצג הערב רשמית, סופית וחגיגית בביתו החדש, במגרש האימונים של מילאן, לעיני 4,000 אוהדים היסטריים. כזכור, רק אתמול (שלישי) בלילה, אחרי יומיים רצופים של דיונים, הושג סוף סוף הסיכום בין ברצלונה ומילאן על סכום השחרור של הקשר הברזילאי, שלבסוף עמד על 21 מיליון יורו.

"אני מאושר להצטרף למילאן ומקווה שאוכל לגרום הרבה אושר לכולם", אמר רונאלדיניו הנרגש. "מאוד רציתי להגיע למילאן. אני שמח למצוא כאן הרבה ברזילאים, אך גם הרבה אלופים שלבשו את החולצה האדומה". שני הצדדים פתחו את ההתקשרות ביניהם ברגל ימין, כאשר קבוצת הפאר האיטלקית אישרה לקשר ההתקפי להשתתף באולימפיאדה הקרבה, לאחר שברצלונה סרבה לשחררו לטורניר.

כזכור, מילאן לא אפשרה לקאקה לצאת לאולימפיאדה, אך עם רונאלדיניו היה זה סיפור אחר: "אנחנו מכבדים את המחויבות שלו. אם הוא היה שחקן שלנו לא היינו נותנים לו לנסוע לאליפות, אך מכיוון שהוא הצטרף רק אלינו רק במהלך השבוע החלטנו לאפשר לו לצאת לאליפות", אמר אדריאנו גליאני מהנהלת מילאן. "רוני" צפוי לעבור בדיקות רפואיות, ולאחריהן יחתום רשמית על החוזה לשלוש שנים ויוצג בפני התקשורת, בתקווה לעונה מוצלחת יותר מהאחרונה שלו בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully