וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: אוונס ממשיך להוליך

בצל פרשת הסמים והרחקת נבאדו, הרוכב האוסטרלי שמר על המקום הראשון ומקדים בשנייה את שלאק. ארבסן סיים ראשון את הקטע ה-11

בצל פרשיות הסמים, ניסו היום (רביעי) להמשיך את הטור דה פראנס כאילו שלא קרה כלום. אחרי שמנואל בלטראן הורחק ובדיקתו של נבאדו יצאה חיובית כשהתגלו בה שרידים של חומרים אסורים בדמו, הוא הושעה מיידית. ועם זאת התחרות המשיכה היום כרגיל.

קורט-אסלה ארבסן הנוברגי סיים את הקטע ה-11 של הטור דה פראנס במקום הראשון, למרות שהגיעו איתו לקו הסיום שני יריבים נוספים. השלושה סיימו את המסלול, שאורכו 167.5 קילומטר ב-3:58:13 שעות. במקום השני סיים מרטין אלמיגר (שוויץ) ואלסנדרו בלאן (איטליה), שעצרו את השעון באותו הזמן.

למרות זאת, מי שדהר היום עם החולצה הצהובה, וימשיך לדהור איתה גם מחר הוא קאדל אוונס האוסטרלי, שמחזיק בזמן מצטבר של 46:42:13 שעות. בשלב הזה האוסטרלי מחזיק בשנייה פחות מהלוקסמבורגי פרנק שאלק.

כאשר נותרו עוד עשרה קטעים לסיום המירוץ, מחר ימשיכו הרוכבים את נסיעתם מלבלאנה לנארבון, קטע שאורכו 168.5 קילומטר. מלבד אירועי הסמים שמעיבים על איכות הטור, אירע היום אירוע נוסף לא צפוי כשלקראת סיום המסלול שני מבוגרים ושני ילדים נפצעו כשרכב נכנס בהם. נהג הרכב משתייך לקבוצה הצרפתית AG2R ומתברר כי הוא איבד שליטה. למרות זאת מצבם של הפצועים אינו קשה.

הדירוג המצטבר:

1. קנאל אוונס (אוסטרליה) 46:42:13 שעות
2. פרנק שלאק (לוקסמבורג) 1+ שנייה
3. כריסטיאן ואנדה ולדה (ארצות הברית) 38+
4. ברנרד קול (אוסטריה) 46+
5. דניס מנשוב (רוסיה) 57+

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully