וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי קוקיה חתם בהפועל חולון

16.7.2008 / 18:56

שחקן מכבי חיפה בעונה שעברה העדיף את הצעת האלופה על פני הצעת קבוצתו. בחולון עושים מאמצים על מנת להשאיר את טוני ווישהאם

הפועל חולון עשתה הערב (רביעי) את הרכש השלישי לעונה הנוכחית כאשר החתימה את הפורוורד הישראלי אורי קוקיה על חוזה לשנה. קוקיה, ששיחק בעונה שעברה במכבי חיפה, העולה החדשה מליגת העל, קיבל הצעה מחיפה להמשיך לעונה נוספת, אך הודיע מוקדם יותר היום למאמן אבי אשכנזי כי ברצונו לעזוב לחולון. קוקיה שוהה בימים אלה בחופשה בארצות הברית, ובגלל הפרשי השעות המגעים עמו נמשכו זמן רב.

קוקיה בן ה-27, גדל בנוער של מכבי רחובות, אך בגיל נוער עבר להפועל תל אביב. את הפריצה עשה בעונת 2001/2 במדי עירוני נהריה שהייתה בליגה הלאומית והעלה אותה ליגה. לאחר עונה עבר להפועל גליל עליון וחזר לנהריה לשנתיים. אחרי עונה לא מוצלחת בבני השרון, חזר לנהריה שם שיחק עד תחילת העונה הנוכחית, בעיקר מהספסל. קוקיה קיבל בתחילת העונה הצעה ממכבי חיפה, וירד ללאומית ועזר לקבוצה לעלות לליגת העל תוך כדי שהוא קולע 9.9 נקודות ומוריד 10.1 ריבאונדים למשחק.

קוקיה הוא השחקן השלישי שחותם בחולון לעונה זאת, כשקודם לו כריס ווטסון שחתם לשנתיים ואבישי גורדון שלו חוזה עוד מהעונה הקודמת. בחולון עושים מאמצים על מנת להשאיר את מורן רוט, ומספר אוהדים פנו לרוט בבקשה שישאר אך השחקן עדיין לא החליט על צעדיו לעתיד.

בחולון מעוניינים בגארד בית"ר בנימינה ליאור שגב וכמו כן קיימת התעניינות בגארד הפועל גליל עליון בעונה שעברה, אבי בן שימול. שחקן נוסף שעשוי להמשיך בחולון ובקבוצה עושים מאמצים על מנת להשאירו הוא הזר טוני ווישהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully