וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פול, הנה אני בא

אחרי שהיה אחד החלקים החשובים במסעה המופלא של הבוסטון סלטיקס לאליפות, החליט ג'יימס פוזי לעזוב, ולחתום בניו אורלינס ל-4 עונות

בתוך כל תשומת הלב שהוקדשה לקווין גארנט, ריי אלן ופול פירס, ולמעשה, אפילו לרג'ון רונדו, ישב לו ג'יימס פוזי, שחשיבותו לקבוצה היתה גדולה לא פחות, בצד ושתק. הסווינגמן, שנתן סדרת גמר נפלאה נגד הלוס אנג'לס לייקרס, ועזר לסלטיקס להחזיר את תואר האליפות אחרי שנים רבות, קיווה שתרומתו הרבה לקבוצה תבוא לידי ביטוי במובן הכספי. לפי הדיווחים, הסלטיקס הציעו לפוזי חוזה ל-3 עונות בסכום של כ-15 מיליון דולר, אך הסווינגמן דרש עסקה ארוכה יותר, והיום (חמישי) הוא קיבל אותה.

הניו אורלינס הורנטס, אולי הקבוצה המפתיעה של העונה שעברה, חיפשה לכל אורך הקיץ את החיזוק שיאפשר לכריס פול וחבריו לעשות עוד צעד קדימה, ועושה רושם שהיא מצאה אותו בדמות הסווינגמן הנפלא. סוכנו של השחקן, מארק ברטלשטיין, אמר כי העסקה מוערכת בכ-25 מיליון דולר לארבע עונות, סכום שיאפשר לפוזי, 31, פנסיה נאה. שחקנה לשעבר של בוסטון צפוי להיות על תקן השחקן השישי גם בהורנטס, ולגבות את פז'ה סטויאקוביץ'. פוזי, כזכור, הוחתם במיאמי ועזר להביא לה אליפות, ואת אותו הדבר בדיוק עשה בבוסטון. סימן לבאות? את זה העתיד יגיד.

* בינתיים בליגה, ג'וש סמית', שכבר ראה איך הוא עוזב את אטלנטה בדרך לעיר מעניינת בהרבה, עם התעניינותה של הלוס אנג'לס קליפרס בו, יכול לחזור ולהיות מאוכזב. אחרי שהקליפרס הביאו את מרכוס קמבי, אין להם כסף תחת תקרת השכר כדי להחתים את סמית', שלפי התקשורת האמריקאית התבטא כאילו לא יהיה מוכן לחזור לקבוצה בעונה הבאה בהנחה שמייק וודסון ימשיך לאמן אותה.

ארצות הברית הרכיבה קבוצה שתאמן את הנבחרת הלאומית

בזמן שנבחרת ארצות הברית מתכוננת נמרצות לקראת טורניר הכדורסל באולימפיאדה, שייערך בין התאריכים 10-24 באוגוסט, החליטו ראשי הכדורסל האמריקאי להרכיב קבוצה חדשה, שתשמש יריבת מבחן עבור הסגל הבכיר של נבחרת ארצות הברית. הסגל מורכב רובו ככולו משחקנים צעירים, כאלה שהסכימו בשמחה לתרום חלק מהקיץ שלהם עבור המולדת, דבר שחלק מהשחקנים הבכירים של המדינה סירבו לעשות.

השם הבולט בסגל הוא קווין דוראנט, כוכבה של אוקלהומה סיטי, שישחק לצד חברו לקבוצה, ג'ף גרין. גם אנדרה איגודאלה, קווין מרטין, או ג'יי מאיו ודרק רוז הם חלק מהכוכבים שינסו לתת פייט לג'ייסון קיד, קובי בריאנט וחבריהם. את הסגל משלימים למרקוס אולדריג', לות'ר הד, אל הורפורד ורודני סטאקי.

בנושא אחר, אחד הזרים המאכזבים ביותר בעונה שעברה, אנתוני רוברסון, שלא הצליח להביא את היכולות והניסיון שלו להפועל ירושלים, סיכם בניו יורק ניקס ואמור לחתום על חוזה לשנתיים. רוברסון אמור להשלים את החלל שהשאיר סטפן מארבורי, שעזב.

רוברסון, שנחתך בעונה שעברה על ידי דן שמיר, שיחק בליגת הקיץ של הניקס וכבר במשחק הבכורה שלו קלע 22 נקודות, מתוכן 3 שלשות. עוד לפני הקריירה הלא ארוכה שלו בירושלים, רוברסון שיחק בממפיס ובגולדן סטייט, אך לא הצליח להתאקלם בישראל. הגארד סיפר כי פרטי החוזה הושלמו כשעל פי הדיווח הוא ישתכר ב-790 אלף דולר לעונה.

אגב, בליגה הישראלית הוא שיחק ארבעה משחקים בלבד, בהם סיים עם 4.2 נקודות בממוצע למשחק, 0.5 ריבאונדים ו-0.8 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully