וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות גביע קומן בשחייה אומנותית מתחילה בחמישי בוינגייט

תשע מדינות כולל ישראל יקחו חלק באליפות מדינות הים התיכון עד גיל 16. קרואטיה ביטלה השתתפותה ברגע האחרון, מצרים לא תגיע

באיגוד השחייה הולכות ונשלמות ההכנות לקראת תחרות גביע קומן הבינלאומי בשחייה אומנותית, שתיפתח מחר במכון וינגייט. התחרות תימשך ארבעה ימים ותינעל ביום שני. לתחרות יגיעו שמונה מדינות בנוסף לישראל, עם מיטב שחייניות השחייה האומנותית בגילאי 16. קרואטיה ביטלה ברגע האחרון את השתתפותה, לאחר שאחת השחייניות שלה חלתה. הקרואטיות שנרשמו לתרגיל הדואט, לא הצליחו למצוא מחליפה ראויה ולכן ביטלו השתתפותן.

גם איטליה נאלצה, ממש ברגע האחרון לאתר מחליפה לאחת השחייניות שנפלה למשכב, אבל זה עוד כלום לעומת רגעי המתח שעוברים המארגנים הישראלים. הרוסיה, טטיאנה גלקובה, שהיא מפעילה תוכנת מחשב מיוחדת שפותחה על ידי מתכנת רוסי לניהול ושיפוט בתחרויות שחייה אומנותית, שהוזמנה במיוחד לתחרות הקומן בישראל, התקשרה אמש והודיעה למנכ"ל איגוד השחייה, אהרן איסרס, כי היא שברה את רגלה והגעתה לישראל מוטלת בספק.

איסרס הצליח ראשית לשכנע אותה לשלוח את המחשב עם התוכנה המיוחדת עם הנבחרת הרוסית, שנחתה היום, בצרוף הסברים להפעלתה שישלחו בדואר אלקטרוני. מאוחר יותר איסרס הצליח לשכנע את גלקובה להגיע לישראל כשהיא ישובה על כסא גלגלים, והיא תנחת כאן הלילה. במכון וינגייט נערכים לבואה באופן מיוחד. קו תקשורת מיוחד יועבר ממשרד האיגוד לחדרה ויועמדו לרשותה תנאים מיוחדים עד גמר התחרות, וכך היא תפעיל את התוכנה המיוחדת מחדרה שבבית הנבחרות הסמוך לבריכת השחייה, מה שיאפשר את קיומה של התחרות כסדרה.

בתחרות ישתתפו נבחרות מרוסיה, בלארוס, צ'כיה, סרביה, תורכיה, צרפת, יוון, איטליה וישראל. עוד קודם לבעיית התוכנה עמד קיום התחרות בישראל בסימן שאלה. הנהלת הקומן מפולגת כאשר נוצר קרע עמוק בארגון בין המדינות הערביות והדרום אפריקאיות לבין מדינות אירופה. נשיא הקומן, נציג מצריים בארגון, התקשה להגיע לישיבות ההנהלה של הארגון בשל בעיות פוליטיות פנימיות במצריים נאסר עליו לצאת את המדינה.
היו"ר המצרי ניסה לכנס ישיבות באל עריש, אך ללא הצלחה. לבסוף הוחלט בהנהלת הקומן למנות את נציג יוון לתפקיד ולאחר מכן הוחלט כי תחרויות השחייה ב-2008 ייערכו בקפריסין ותחרויות השחייה האומנותית יתקיימו בישראל.

המדינות הערביות לא אהבו את ההחלטה ולפני מספר חודשים התכנסו בקהיר והחליטו באופן חד צדדי לקיים את תחרויות השחייה האומנותית בקהיר. ההחלטה הזו הועברה לכל החברות בארגון. בסופו של דבר לתחרות בקהיר נרשמה רק מצריים, שהיא גם היחידה מבין המדינות הערביות שיש לה נבחרת בשחייה אומנותית. התחרות בקהיר בוטלה ולישראל מגיעות השבוע תשע נבחרות, ללא הנבחרת המצרית.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully