וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלב: "החלום שלי התגשם, עכשיו אני בברצלונה"

אלכסנדר חלב הוצג רשמית בברצלונה: "אם אצטרך, אהיה פה גם שוער". בגיריסטיין מתכונן לפרידה מכובדת מאטו, נמשך המאבק על מסי

המנהל המקצועי של ברצלונה, צ'יקי בגיריסטיין, רומז כי סמואל אטו עומד לעזוב בקרוב את המועדון. המאמן פפ גווארדיולה כבר הצהיר כי החלוץ הקמרוני אינו נמצא בתוכניות שלו, ובגיריסטיין מוסיף: "אטו צפוי להגיע לפה ב-19 בחודש, ונראה מה האופציות לגבי מעבר שלו למועדון אחר. יש לנו יחסים טובים מאוד עם השחקן ועם סוכנו. היינו רוצים שיעזוב כמו שרונאלדיניו עזב, בכבוד גדול".

עוד בברצלונה: הקבוצה הצהירה שוב כי היא אינה מתכוונת לשחרר לאולימפיאדה את לאונל מסי. "נמשיך להיאבק על זה, כי מסי אמור להיות איתנו", אמר בגיריסטיין. ברסה תשחק במוקדמות ליגת האלופות ב-12/13 באוגוסט וב-26/27, בעוד טורניר הכדורגל של המשחקים האולימפיים ייערך בין ה-6 ל-23 באוגוסט. "יש לנו משחק חשוב בתאריכים האלה, והודענו על כך כבר לפיפ"א. נמשיך לעשות את כל המאמצים כדי להגיע להסכם שמקובל על כל הצדדים".

חלב הוצג רשמית בברצלונה

אלכסנדר חלב, שחקנה של ארסנל בעונה שעברה, טס אתמול (רביעי) לברצלונה על מנת לעבור בדיקות רפואיות שבסופן הוצג באופן רשמי במועדון הפאר הספרדי. הבלארוסי הבינלאומי יחתום ביום חמישי בבוקר במועדון הקטאלוני על חוזה לשלוש עונות.

הקשר בן ה-27 לא הסתיר אף פעם את העובדה שהוא רוצה מאוד להצטרף לבארסה. הוא אף הביע רצון לעזוב את התותחנים בסיום העונה, וארסנל לא הצליחה לשכנע אותו לחזור בו מהחלטתו. האופציה הראשונה שעמדה בפניו הייתה מעבר לאלופת איטליה, אינטר. אלא שבארסה הייתה יותר רצינית לגביו. לפי הדיווחים נראה כי ברצלונה תשלם סכום כולל של 15 מיליון יורו בעבורו.

"אני מוכן לשחק בכל עמדה, בכל מקום שבו המאמן ירצה שאשחק", אמר חלב, "גם אם אצטרך להיות שוער. אני מאוד מתרגש להצטרף למועדון הזה.

"החלום שלי התגשם, ועכשיו אני פה", אמר הבלארוסי, "עכשיו אני מקווה לזכות פה בכמה שיותר תארים". גווארדיולה הצהיר במסיבת העיתונאים כי חלב היה השחקן הראשון ברשימה שלו אחרי שמונה לתפקיד המאמן. "הוא יהיה תוספת משמעותית לקבוצה שלנו", הצהיר גווארדיולה, "כבר בפגישה הראשונה שלי כמאמן הקבוצה ביקשתי מהצוות המקצועי שחלב נמצא בעדיפות ראשונה".

* גם ז'ילברטו סילבה יעזוב את האמירויות. הקשר הברזילאי של התותחנים סיכם לשלוש עונות בפנאתינייקוס, אחרי שארסנל קיבלה את ההצעה של הקבוצה היוונית לרכוש אותו במיליון יורו.

עזיבתם של השניים מצטרפת לעזיבתו של הקשר מתיאו פלמיני למילאן, כשנראה כי גם עמנואל אדבאיור יעזוב את לונדון בזמן הקרוב, בין אם זה יהיה למילאן או לברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully