וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלפינו עובר לחימקי מוסקבה

16.7.2008 / 13:28

סגנית אלופת רוסיה סיכמה את צירופו של הארגנטינאי ששיחק בטורונטו. גם חורחה גרבאחוסה על הכוונת. מרקו פופוביץ' בדרך לבילבאו

אחרי כמה שמות חמים שעברו בשוק ההעברות האירופאי מתחילת הקיץ, כולל חואן קרלוס נבארו, חוזר לאירופה גם קרלוס דלפינו. הארגנטינאי שיחק בשנה שעברה בטורונטו ראפטורס, אבל היא שיחררה אותו. הוא סיכם הבוקר (רביעי), לשלוש השנים הקרובות בחימקי מוסקבה הרוסית. הקבוצה שתשחק העונה במפעל היורוקאפ, תחתים את דלפינו בימים הקרובים, אך העברתו לרוסיה סגורה כמעט לחלוטין.

דלפינו בן ה-25, יליד סנטה פה בארגנטינה, הגיע לאירופה לרג'יו קלבריה בשנת 2000 ושיחק במועדון שנתיים. בעונת 2002/3 נחת בסקיפר בולוניה והחל להראות ניצוצות של כוכב שהובילו אותו בסופו של דבר להבחר במקום ה-25 בדראפט ה-NBA בשנת 2003. הוא שיחק עוד עונה בבולוניה, לפני שהגיע לדטרויט בתחילת עונת 2004/5. במדי הפיסטונס רשם העונה דלפינו 9 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק. הוא מצטרף למילט פלאסיו וג'רום מויסו שכבר חתמו העונה בחימקי. שחקן נוסף שעשוי לעשות את דרכו לחימקי הוא חורחה גארבחוסה בו מעוניינת הקבוצה.

* התקשורת הספרדית מפרסמת הבוקר כי מרקו פופוביץ', שחקן נבחרת קרואטיה שמשתתף בימים הללו בטורניר הקדם אולימפי, נמצא על הכוונת של בילבאו. פופוביץ', ששיחק בעונה החולפת בזלגיריס קובנה, צפוי להחליף בבילבאו את מרסליניו הוארטס הברזילאי, שחזר מהשאלה מהקבוצה לטאו ויטוריה. הוארטס מבוקש על ידי פורטיטודו בולוניה וגם על ידי דינמו מוסקבה של דייויד בלאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully