וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי קרובה לסיכום עם טל בן חיים

התכולים של מארק יוז רוצים את הבלם הישראלי, שקיבל הודעת שחרור, תמורת 5 מיליון ליש"ט. סקולארי מתכנן לצמצם את הסגל שלו בצ'לסי

בלמה הישראלי של צ'לסי, טל בן חיים, קרוב לסכם במנצ'סטר סיטי ואמור לעבור אליה תמורת סכום של כ-5 מיליון לירות שטרלינג. החלטה סופית בעניינו תתקבל ב-48 השעות הקרובות.

טל בן חיים בן ה-26 הובא בשנה שעבר לצ'לסי על ידי ז'וזה מוריניו וקיבל דקות לא מעטות של משחק. אלא שבסוף חודש ספטמבר פוטר המנג'ר הפורטוגלי שהביאו לקבוצה והוא הוחלף על ידי אברהם גרנט, דבר שהביא לירידת קרנו של הבלם, שסבל בתקופת שהותו של המנג'ר הישראלי. בן חיים אף יצא נגד גרנט במתקפה בתקשורת האנגלית וזעם על ספסולו.

המנג'ר החדש של סגנית האלופה, לואיז פליפה סקולארי, אמר לו שהוא שהוא משוחרר ורשאי למצוא לעצמו לקבוצה. מארק יוז, המנג'ר החדש של הסיטי שרוצה להביא לקבוצה לפחות שישה פרצופים חדשים, מעוניין לראות את בן חיים בהגנת הקבוצה.

סקולארי רוצה לצמצם את הסגל

לואיז פליפה סקולארי, המנג'ר החדש של צ'לסי, מעוניין לצמצם את הסגל הרחב של הקבוצה מ-30 שחקנים ל-25. המאמן הברזילאי יוציא את כל הסגל למסע המשחקים של הקבוצה בסין, מלזיה ורוסיה, במטרה לבחון את יכולותיהם.

סטיב סידוול הוא בינתיים היחיד שעזב באופן רשמי. הקשר נקנה על ידי אסטון וילה ב-5 מיליון ליש"ט. סקולארי רוצה עדיין לשחרר חצי תריסר שחקנים על מנת שהוא יוכל להחתים עוד שחקן אחד גדול לפחות, נוסף על דקו, שהוא הביא וז'וזה בוסינגווה, שהובא עוד בתקופתו של אברהם גרנט. מי שעשויים לעזוב הם הבלם הישראלי טל בן חיים, שסקולארי כבר הודיע לו שהוא משוחרר מן הקבוצה. גם ז'וליאנו בלטי, קלאודיו פיזארו, אנדריי שבצ'נקו ושון רייט פיליפס כנראה לא ימשיכו במדים הכחולים של הקבוצה הלונדונית.

סקולארי מאוד רוצה להחתים את רוביניו, כשגם שמו של פרנק ריברי הצרפתי עלה במסדרונות סטמפורד ברידג'. בכלליות, סקולארי מרוצה מהסגל שירש מגרנט. לראייה המגן ווין ברידג' חתם על הארכת חוזהו בקבוצה. נראה כי גם ריקרדו קרבאליו שהתנדנד לאחרונה, יישאר בסופו של דבר בסגנית האלופה האנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully