וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר עלתה לסיבוב השני בסטנפורד

הישראלית גברה על צ'ינק ההונגריה 5:7, 0:6 ותפגוש את צ'אקבטדזה. לעומתה, סלע הפסיד לבלייק ואובזילר הודחה מול קורייטסבה באוסטריה

שחר פאר פתחה את עונת המשטחים הקשים שלה בצורה טובה מאוד כשהעפילה לסיבוב השני בטורניר סטנפורד בקליפורניה (סך פרסים של 600 אלף דולר).

פאר, שלא מדורגת בטורניר, פגשה בסיבוב הראשון את מלינדה צ'ינק ההונגרייה וגברה עליה 5:7, 0:6. היא תפגוש בסיבוב השני את אלופת הטורניר מאשתקד והמדורגת שניה, אנה צ'אקבטדזה, שתנסה לשחזר את יכולתה על המשטחים הקשים בצפון אמריקה מהשנה שעברה, אחרי פתיחת עונה איומה.

פאר פתחה לא טוב את המשחק וכבר נקלעה לפיגור של 3:0, אלא שאז, עשתה קאמבק מצוין וחזרה ל-4:4. צ'ינק שמרה על ההגשה, אבל פאר לקחה את שלושת המשחקונים הבאים כדי לנצח את המערכה 5:7. המערכה השנייה הייתה לפרוטוקול בלבד, כשפאר עושה להונגריה בייגל, 0:6 חלק.

סמנתה סטוסור האוסטרלית גברה על אנסטסיה רודיונובה הרוסיה 3:6, 1:6. גם דומיניקה סיבולקובה הסלובקית בסיבוב השני אחרי שגברה על נדיה פטרובה הרוסיה בשלוש מערכות, 4:6, 6:3, 3:6.

אובזילר וסלע הודחו

דודי סלע פתח את עונת המגרשים הקשים עם הפסד לג'יימס בלייק האמריקאי 7:6, 6:2 בסיבוב הראשון בטורניר אינדיאנפוליס (סך פרסים של 525 אלף דולר). סלע כבר הוליך על המדורג 1 בטורניר ו-8 0:2 במערכה הראשונה, אבל אז האמריקאי התעורר והצליח לנצח בהמשך בשובר שוויון. המערכה השנייה כבר הייתה בסימן הפייבוריט, שהצליח להשלים ניצחון חלק.

טניסאית נוספת שאיכזבה היא ציפי אובזילר, שנכנעה בפתיחת טורניר באד גסטיין, אוסטריה (פרסים בסך 175 אלף דולר) 6:2, 6:1 על ידי מריה קוריטסבה האוקראינית (60 בעולם). הראל לוי עלה שלב בטורניר הזוגות אחרי שניצח ביחד עם ג'ים תומאס את דן ובריאן באטיסטון 2:6, 3:6.

עדכון ראשון: 16/7/08 00:30
עדכון אחרון: 16/7/08 17:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully