וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש כבוד: גיגס קיבל תואר

קשר מנצ'סטר יונייטד קיבל תואר של כבוד מאוניברסיטת סלפורד בעבור תרומה לספורט ולקהילה. פויט מכחיש שיחליף את קיירוש כעוזר מאמן

מסתבר שריאן גיגס הוא לא רק שחקן גדול, אלא גם איש יקר. לשחקנה של מנצ'סטר יונייטד הוענק היום (שלישי) תואר של כבוד בעבור תרומה לספורט ולקהילה מאוניברסיטת סלפורד.

"אני מאוד מסופק מהתואר שקיבלתי", אמר גיגס בן ה-33. "כשהתחלתי את הקריירה המקצוענית שלי, לא האמנתי שיום אחד אקבל תואר כזה. גדלתי בסלפורד כ-30 שנה וזה משמח אותי מאוד להיות כעת חלק מהאוניברסיטה".

גיגס, שגריר של יוניצ"ף, משתתף קבוע בקמפיינים עבור ילדים בדרום אפריקה ותרם רבות כנגד המלחמה בהתפשטות מחלת האיידס. דובר האוניברסיטה אמר: "אנחנו שמחים מאוד להעניק לריאן את התואר. זה לא רק בגלל ההישגים הגדולים שהוא עשה במגרש, אלא עבור עבודת הצדקה הגדולה שהוא עושה במדינות מתפתחות".

פויט: "היה מפתיע לקרוא את שמי"

גוסטבו פויט, עוזר המאמן של חואנדה ראמוס בטוטנהאם, מתעקש כי אין לו כל כוונה לעזוב את וויט הארט ליין לטובת מנצ'סטר יונייטד. עוזר המאמן של סר אלכס פרגוסון בשנים האחרונות, קרלוס קיירוש, עזב העונה את המועדון, ושמו של פויט נקשר כמועמד אפשרי ובכיר להגיע במקומו של הפורטוגלי.

"הסיפור הוא שום דבר", צוטט פויט. "זה היה מפתיע לקרוא את שמי. אני רוצה להישאר בתרנגולים. אני רוצה להישאר עם המנג'ר הזה (ראמוס), עם קבוצת השחקנים הזו, מכיוון שאני מאוד שמח פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully