וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי בעקבות ארטסט

ההיט מוכנים לוותר על שון מריון על מנת לקבל את הפורוורד הבעייתי של סקרמנטו. אורלנדו החתימה את אנתוני ג'ונסון במקום קיאון דולינג

רון ארטסט ממשיך להיות אחד השחקנים המבוקשים ביותר בשוק ההעברות הקיץ, למרות העבר עמוס הצרות שהוא סוחב על גבו. אחרי הדיווחים בלוס אנג'לס על רצונם של הלייקרס לשלוח את למאר אודום תמורתו, מגלה היום (שלישי) ה"סקרמנטו בי" כי גם מיאמי חפצה בשירותיו של הפורוורד הבעייתי של הקינגס. העיתון מבירת קליפורניה מספר כי ההיט יהיו מוכנים להיפרד משון מריון בטרייד תמורת ארטסט, במסגרתו עתיד גם קני תומאס להגיע למיאמי כדי לאזן את המשכורות בעסקה.

בינתיים ממשיך ארטסט לעשות כאב ראש לאנשי סקרמנטו, הפעם בעקבות הצהרתו על כך שהוא מתחרט שלא בחר להשתמש בסעיף היציאה מחוזהו בסיום העונה. "החברות שלי עם האחים מאלוף עיוורה אותי בקבלת ההחלטה. אפילו אמא שלהם, קולין, אמרה לי להישאר. כשאמא מאלוף אומרת לך משהו, אתה מקשיב". ג'ו מאלוף הגיב לדבריו ואמר: "הוא חייב לאזן את ההתבטאויות שלו, לשלוט יותר ברגשותיו, ולהתחיל לקחת נשימה עמוקה לפני שהוא פולט דברים חסרי משמעות".

* אורלנדו החתימה את הרכז הוותיק אנתוני ג'ונסון, על מנת שישמש כמחליפו של הרכז הפותח ג'מיר נלסון. בכך ויתרו המג'יק על שירותיו של קיאון דולינג, שנעלב מההצעה הנמוכה להארכת חוזהו שקיבל מהקבוצה והחליט לעזוב. במקביל מנסה אורלנדו לצרף את ג'באריס קריטנטון, הרכז הצעיר והמוכשר של ממפיס, כגיבוי נוסף בעמדה.

  • עוד באותו נושא:
  • רון ארטסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully