וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו ואן באסטן: "אייאקס צריכה אליפות"

המאמן החדש של הקבוצה ההולנדית ערך אימון בכורה לעיני אוהדים נלהבים, ושחרר הצהרת כוונות "נציג כדורגל אטרקטיבי". הונטלאר לא ישוחרר

20 שנה לאחר שעזב את המועדון כשחקן, חזר היום (שלישי) מרקו ואן באסטן למתחם האימונים של אייאקס, וערך את אימון הבכורה שלו כמאמן הקבוצה. אוהדי הקבוצה הגיעו בהמוניהם לאימון הבכורה, וקיבלו את המאמן הנרגש בהתלהבות, שהפתיעה אפילו אותו.

המאמן לא התבייש לתת את ההצהרה שכולם רצו לשמוע, ולשמה הובא למועדון - אליפות ראשונה מאז שנת 2004. "זה מה שהמועדון הזה צריך. אפשר לראות את ההתלהבות באוויר. זו תהיה המטרה שלנו העונה". ואן באסטן דיבר על המטרות בגביע אופ"א: "נראה עד כמה רחוק נוכל להגיע. עבור אייאקס, התצוגה במגרש היא החשובה ביותר, והכוונה היא לנצח כמה שיותר, ולהציג כדורגל אטרקטיבי".

"זה מרגיש טוב להיות כאן שוב, אני גאה להיות מאמן אייאקס ולעבוד עם השחקנים בכל יום. זהו אתגר גדול בשבילי". יחד עם ואן באסטן, ערכו אימון בכורה שני חלוצי הרכש: מירלם סולימאני שהגיע מהרינביין ודריו צביטאניץ' שהגיע מבנפילד הארגנטינאית. "השקענו סכומים גדולים לחזק את הסגל, שזה שינוי גדול במדיניות של אייאקס", אמר המאמן התייחס גם לשובו של דני בלינד לתפקיד המנהל הטכני: "זהו חיזוק רציני. דני הוא איש אייאקס אמיתי, ויודע מה קורה בעולם הכדורגל".

באייאקס מחפשים בלם שיחליף את ג'וני הייטינחה, שנמכר לאתלטיקו מדריד. "אני רוצה תואם יאפ סתאם", אמר ואן באסטן, שדיבר גם על מי שלא ישוחרר מהמועדון, קלאס יאן הונטלאר. "הוא תחת חוזה, והוא לא צריך לעזוב. אני מאמין שהוא יישאר ואין לו תוכנית ב', להביא חלוץ במקומו". הונטלאר, מלך השערים של הקבוצה בעונה שעברה, שכמעט לא קיבל הזדמנות מואן באסטן ביורו, מבוקש על ידי הגדולות של אנגליה, מנצ'סטר יונייטד וארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully