וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי הציעה 60 מיליון יורו על רוביניו

סקולארי מגביר את הלחץ לצירוף קשר ריאל מדריד, והבלוז מוכנים לשלם כל סכום. השחקן מפנטז על המעבר. פיזארו וברידג' בדרך החוצה

לואיז פליפה סקולארי, המנג'ר הברזילאי החדש של צ'לסי, מעלה מדרגה בכל מה שקשור לחלון ההעברות. סקולארי סימן לעצמו שתי מטרות: צירופו של רוביניו והשארתו של דידייה דרוגבה.

נפתח ברוביניו. מקורות המקורבים לצ'לסי סיפרו ל"גרדיאן" כי הבלוז ישלמו כל סכום על מנת להעביר את הקשר לסטמפורד ברדיג'. העיתון דיווח כי ההצעה האחרונה עומדת על 60 מיליון יורו. "זה יהיה חלום לשתף פעולה עם סקולארי", אמר רוביניו.

בריאל מדריד עדיין מתלבטים. במועדון רוצים לשמור את רוביניו כקלף מיקוח בעיסקת כריסטיאנו רונאלדו, כשייתכן והוא ישולב כחלק מהעיסקה. "אני ממש לא אוהב את זה", אמר סוכנו וגנר ריביירו. "מה שחשוב הוא שרוביניו יעזוב את מדריד וישחק עבור סקולארי בצ'לסי".

כאמור, גם דרוגבה הוא מטרה עבור המנג'ר. החלוץ בן ה-30 מחוף השנהב, שנחשב למקורבו של ז'וז'ה מוריניו, ושמו נקשר למעבר למילאן, אינטר וברצלונה, קיבל הצעה לחוזה אסטרונומי של 130,000 ליש"ט לשבוע, זהה לזה של הקפטן ג'ון טרי, כך מדווח ה"סאן". סקולארי צוטט: "אני רוצה שהוא יישאר ב-200 אחוז".

סקולארי גם ממשיך לרענן את השורות, ולדלל את הסגל. החלוץ הפרואני קלאודיו פיזארו נמצא בדרך החוצה מסטמפורד ברידג'. ורדר ברמן והמבורג מעוניינות בשירותיו, כך גם פאריס סן ז'רמן. גם ויין ברידג' בדרך החוצה, והוא צפוי לעבור לפורטסמות.

* חלוץ נבחרת יוון, ג'יורג'יוס סמאראס חתם לשלוש שנים בסלטיק. החלוץ שיחק בעונה שעברה כמושאל בקבוצה הסקוטית, שהשלימה היום (שלישי) את רכישתו ממנצ'סטר סיטי. "רציתי להישאר כאן, סלטיק רצתה אותי וכל הצדדים מרוצים מהמעבר", אמר סמאראס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully