וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה מיליון יורו מפרידים בין רונאלדיניו למילאן

בתום מרתון שיחות בין הרוסונרי והשחקן לראשי ברצלונה, עדיין ישנם פערים. באיטליה בטוחים שהפנומן יגיע לסן סירו, בספרד לא כל כך

עיסקת העברתו של רונאלדיניו הגיעה לרגע האמת. על פי הדיווחים בתקשורת האיטלקית והספרדית, שעוקבות אונליין על המתרחש, הפנומן הברזילאי צפוי לחתום ב-48 השעות הקרובות, ככל הנראה במילאן.

רונאלדיניו הגיע אתמול (שני) לברצלונה, ולא הופיע לבדיוקת הרפואיות עם יתר השחקנים. גם סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני והיועץ לענייני העברות וסוכן העל, ארנסטו ברונזטי הגיעו לעיר במטרה לסכם את תנאי ההעברה. רונאלדיניו, על פי הדיווחים, מעוניין לשחק אך ורק במילאן.

ובעוד הרוסונרי מגבירים את הלחץ, מנצ'סטר סיטי עושה כל שביכולתה לסכל את העיסקה. גם נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה כבר מבולבל. ההצעה הכספית של הסיטי גבוהה בהרבה, ועומדת על 32 מיליון יורו. לאפורטה יודע שהשחקן מעוניין לעבור למילאן, אבל התקשה אתמול להתעלם מהכסף של טאקשין שינאוטרה, הבעלים התאילנדי של הסיטי.

"ההצעה המעניינת הגיעה מהסיטי", אמר הנשיא לרדיו קטאלוניה בבוקר יום שני. במהלך היום נערכו עשרות שיחות טלפון בין רונאלדיניו, סוכנו ואחיו רוברטו דה אסיס ונציגי מילאן. לאפורטה הבהיר לרונאלדיניו, לראשונה, שהוא מאשר לו לנהל מו"מ עם כל קבוצה, אך אם זה לא יצלח, הוא יצטרך לחזור לברצלונה.

ראוי לציין כי במילאן לחוצים מאוד. גליאני חשש מאוד להגיע לברצלונה, לאחר ששמע על ההצעה האסטרונומית מהסיטי. הלחץ של אוהדי הרוסונרי לצרף שחקן בכיר בחלון ההעברות גדל. גליאני הבטיח את רונאלדיניו ושבצ'נקו ועדיין לא קיים. הוא גם הבטיח שיצרף חלוץ בכיר, אבל בינתיים אמאורי העדיף את יובנטוס, וגם עמנואל אדבאיור וסמואל אטו לא מתקרבים לסן סירו. האוהדים מצידם, מאבדים את הסבלנות כלפי סגן הנשיא.

בשעות הערב נערכה פגישה בקומה ה-12 של מלון המלך חואן קרלוס בברצלונה. בפגישה, בה נכחו גם גליאני וברונזטי, ביקש לאפורטה ממילאן להגדיל את הצעתה. על פי דיווחים באיטליה, מסתמן כי מילאן תשלם 15 מיליון יורו, ותוסיף 5 מיליון יורו אם השחקן יכבוש מעל 10 שערים, והקבוצה תזכה באליפות. בכך, הגדילה מילאן את הצעתה המקורית בחמישה מיליון יורו. אבל, "אלמונדו דפורטיבו", דיווח כי הפערים עומדים כעת על חמישה מיליון יורו.

באיטליה משוכנעים כי השחקן יחתום במילאן עד יום חמישי, התקשורת הספרדית, לעומת זאת, מאמינה כי אם הקבוצות לא יגיעו להסכם תוך פרק זמן קצר, רונאלדיניו ישחק במנצ'סטר סיטי, שגם מוכנה לשחרר אותו לאולימפיאדה. לאפורטה, שיצא מהפגישה בשעת לילה מאוחרת לצי של עיתונאים וצלמים שרדפו אחרי הצדדים המעורבים בכל העיר אמר: "לקחנו לנו יומיים לשקול את כל ההצעות. שתיהן מספקות אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully