וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יש שופט מושחת נוסף ב-NBA?

על פי רישומי המשטרה, קיים טים דונהי מספר עצום של שיחות טלפון עם השופט סקוט פוסטר לפני ואחרי משחקים אותם היטה

בעוד שבועיים יעמוד שופט ה-NBA לשעבר טים דונהי בפני בית משפט פדרלי שיקבע את עונשו לאחר שהודה במסגרת עסקת טיעון בהימור על משחקים בהם שפט. הקומישינר דייויד שטרן הקפיד להבהיר כי מעשיו של דונהי, שעשוי להישלח לעונש מקסימלי של 33 חודשי מאסר, היו "אירוע מבודד של שופט אחד שסרח", אך כעת מתברר שלפחות עוד שופט NBA אחד היה מעורב בפרשה.

רשת "FOX" פרסמה הערב (שני) נתונים חשאיים מחקירת המשטרה בתיקו של דונהי, ובהם מספרים מדהימים של שיחות טלפון אותן קיים עם שופט NBA בשם סקוט פוסטר. על פי הרישומים התקשר דונהי לא פחות מ-134 פעמים לפוסטר בין אוקטובר 2006 למרץ 2007, התקופה בה הודה כי הימר על משחקים בהם שפט או העביר מידע על המשחקים לסוכני הימורים, מספר גדול יותר מ-126 הפעמים שהתקשר לסוכן ההימורים שלו.

רובן המכריע של השיחות לא נמשכו מעל שתי דקות, והן נערכו בדקות שלפני או אחרי המשחקים אותם שפט דונהי. הראיות הללו עשויות להעלות חשדות כבדים לגבי כשירות המשחקים אותם שפט פוסטר, שככל הנראה היה חזק בסוד העניינים. כשהתבקש להגיב על הידיעה ונשאל האם הוא נחקר על ידי ה-NBA, המשטרה או כל גוף אחר, אמר פוסטר: "על פי מה שידוע לי, לא".

  • עוד באותו נושא:
  • טים דונהי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully