וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור קרית אתא תשחק בליגת העל

15.7.2008 / 16:50

עיריית קרית אתא אישרה תוספת תקציבית משמעותית לקבוצה, ואם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, תשחק הקבוצה בעונה הבאה בליגת העל

אליצור קרית אתא תהיה הקבוצה ה-12 שתשחק בליגת העל. אחרי אין ספור פגישות ומגעים קיבלה היום (שלישי) הקבוצה אישור על הגדלת התקציב מעיריית קרית אתא, שיעזרו לקבוצה להגיע לתקציב המינימום של 4.2 מיליון שקל. אחר הצהריים עברה הקבוצה בבקרת התקציבים באיגוד הכדורסל.

הדבר הושג לאחר פגישה בין יו"ר הקבוצה נפתלי בנטוב לבין ראש העיר יעקב פרץ. עיריית קרית אתא תהיה הערבה לכך שהקבוצה תוכל לשחק בליגה הראשונה בנוסף לכסף שתקבל הקבוצה מהמנהלת כחברה בה ולספונסרים קטנים שיתמכו בקבוצה. חבר הנהלה קבוצה מסר: "האופטימיות שלנו נשאה פרי. נהיה בליגת העל, כמו שהבטחנו שעלינו ליגה. אנחנו רוצים להודות לראש העיר".

קשה כעת לראות על איזה סגל שחקנים קרית אתא תתבסס. אבי נניקשוילי, מכוכבי הקבוצה בעונה שעברה, מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקרית אתא, אך הקבוצה לא מתכוונת לשחררו, למרות שקיים סיכום בינו לבין הפועל עפולה. אחיו אילן, כמו גם אורי כהן מינץ, עבר יחד עם המאמן שרון אברהמי להפועל עפולה, ובקבוצה כרגע לא חתום ולו שחקן אחד. אלעד אליהו, משחקניה הבולטים של הקבוצה אשתקד, צפוי להמשיך. מי שמועמד לאמן את הקבוצה הוא מאיר קמינסקי, שהיה בעברו מאמן מ.כ חיפה.

עדכון ראשון: 14/7 20:58
עדכון אחרון: 15/7 16:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully