וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה מוצלחת למחפוד: 0:0 מול מכבי ת"א

המשחק בקריית שלום לא התעלה לרמה גבוהה, והפועל פ"ת לא נפלה מהקבוצה של בן שמעון, "שעדיין בודק את השטח". קמנאן עזב בזעם בסיום

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בכורה מוצלחת לאלי מחפוד על הקווים של הפועל פתח תקוה, לאחר שהקבוצה סיימה הערב (שני) בתיקו 0:0 מול מכבי תל אביב, במשחק שנערך בקריית שלום. הכחולים לא נפלו מהקבוצה של רן בן שמעון, שביצעה רכש מאסיבי בקיץ האחרון.

הקשר האחורי של פתח תקוה, קוני ג'אקריטה, נפצע במהלך המשחק וייעדר לעשרה ימים מהמגרשים. ג'קארטה לא ימריא עם חבריו לקבוצה למחנה האימונים. ג'אקריטה רשם את הניסיון הראשון במשחק לזכות הכחולים, שהגיעו למספר הזדמנויות, אך לא ניצלו אותן. שמעון אבוחצירה וחן עזריאל היו פעילים בחוד ההתקפה, כשהאחרון שיחק בכנף. במכבי נבחן סיאק פולאק הפולני שנכנס במחצית השניה במקום אורי שטרית וגילה יכולת סבירה.

מכבי הציגה יכולת טובה בתחילת המחצית השניה, אבל לאחר מכן נחלשה. בפתח תקוה פתח בהרכב אורי אוזן, שייצא מחר עם הקבוצה למחנה אימונים בבולגריה. הקשר אבי ריקן פתח בהרכב יחד עם חברו לקבוצת בית"ר ירושלים בעונה שעברה, עזריאל. יעקב ארליך שפתח בחוד עדיין מציג יכולת פושרת, אך הוא ייצא עם פתח תקוה למחנה האימונים.

הקבוצות פתחו בהרכבים הבאים:

הפועל פ"ת: שביט אלימלך; נדיב סימנטוב; אורי אוזן, שוקי נגר, איציק כהן; אייל שן, קוני ג'קאריטה, אבי ריקן, חן עזריאל; יעקב ארליך, שמעון אבוחצירה.

מכבי ת"א: דראגוסלב יבריץ'; שירן ייני, משה מישאלוב, איגור טומאסיץ', אורי שטרית; דן רומן, רודי חדד, ג'ונתן אסוס, מאור בוזגלו; יאניק קמנאן, איליה יבוריאן.

בן שמעון: "לא היה הרבה ממה להתרשם היום"

מאמן מכבי תל אביב, רן בן שמעון, אמר בסיום: "לא היה הרבה ממה להתרשם היום. זה שלב מוקדם להתאכזב, היום אנחנו לא מתאכזבים אלא מביטים מהצד, מבינים מאיזה מקום העבודה האמיתית צריכה להיות. אחרי המחנה נחזור קבוצה יותר מסודרת. יהיה יותר קל. אתן להם כלים לעשות את הדברים כמו שאני מאמין בהם. אני רוצה לדחוף טיפה את השחקנים בהקשר של המגבלות הפיזיות. אין סיכוי בעולם שנראה את מכבי תל אביב בצורה כזאת. אם זה היה תלוי בי, לא היה פה קהל ולא טלוויזיה. אני עדיין בודק את השטח".

על השתלבותו של פולאק אמר בן שמעון: "הוא רק נחת, ניתן לו את הזמן שלו". על שאר הנבחנים בהתקפה אמר: "אמשיך בקו שלי ואודיע להם לפני שאני מוסר את זה לתקשורת". לקראת מחנה האימונים ביום חמישי אמר: "נחזור קבוצה מאוד מאורגנת ומאוד מסודרת".

החלוץ הצרפתי יאניק קמנאן עזב בסוף המשחק את המגרש כשהוא עצבני. "אין לי שום סיבה לחייך. אלה החיים. אני לא יודע מה יהיה, נחכה ונראה", אמר קמנאן, המתוסכל מאוד מהעובדה כי הוא שומע כמעט בכל יום שהמועדון מחפש לו קבוצה אחרת שתרכוש אותו. הצרפתי לא מקבל הבהרות מראשי המועדון ומהצוות המקצועי לגבי זה שעתידו במועדון מובטח ונראה מאוד מצוברח מכך. קמנאן, ששיחק מחצית אחת, היה חלש מאוד והוחלף במחצית.

סוכנו של הבלם זאב חיימוביץ', גלעד קצב, אמר הערב לוואלה! ספורט: "אני מאמין שבסופו של דבר הכול יסתדר וחיימוביץ' ישחק במכבי. כרגע, ג'קי בן זקן נמצא בחו"ל ואין כל כך עם מי לדבר. אני בטוח שכשהוא יחזור, נשב ונסגור את הפערים". הבלם עצמו לא שיחק. הקבוצה הודיעה לו כי הוא לא ייצא עימה ביום שלישי למחנה האימון שלה בבולגריה. אם הדברים של חיימוביץ' יסתדרו הוא יוכל לצאת עם מכבי ביום חמישי למחנה האימון שלה במירלו, הולנד.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

זלצר: "השערים יבואו עם הזמן"

המנהל המקצועי של פתח תקוה, זאב זלצר: "המטרה שלנו הייתה לבחון את השחקנים. הייתה מטרה והיא לתת לשחקנים הצעירים לרוץ, ליצור כימיה בין שביט אלימלך לשחקנים. במחצית השניה שתי הקבוצות שיתפו את כל השחקנים שאפשר, אבל התנהל משחק די מעניין. כשאין שערים זה תמיד פוגע בהנאה. גם השערים יבואו במהלך הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully