וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר ארגנטינאי יחתום בבני יהודה

14.7.2008 / 18:35

פדרו גלבאן, ששיחק העונה בסן מרטין, ינחת ברביעי ויצטרף לקבוצה של לוזון. הבלם מגיאורגיה דויד גיגאורי הגיע לארץ והתאמן לראשונה

פדרו גלבאן, קשר עושה-משחק ארגנטינאי, ינחת ביום רביעי הקרוב בישראל על מנת להצטרף לבני יהודה. הכתומים, שעושים מאמצים גדולים להתחזק לקראת העונה הבאה, יחתימו את הקשר על חוזה. גלבאן בן ה-23 יצורף למחנה האימון בשבוע הבא, אליו תצא הקבוצה בליידן, הולנד. הארגנטינאי, שכאמור מתפקד כפליימייקר יחליף את סדריק ברדון, הקשר הצרפתי של בני יהודה אשתקד, שהחליט לוותר על המשך חוזהו בקבוצה ועבר לפמגוסטה הקפריסאית.

גלבאן שייך לקבוצת חימנסיה לה פלאטה. העונה הוא שיחק בשתי קבוצות. הראשונה היא אולמדו האקוודורית. לאחר מכן שיחק בסן מרטין וסיים עימה את קלאוסורה 2008. הוא שיחק שמונה משחקים בקבוצה הארגנטינאית, כשנכנס כמחליף בשישה מהם.

בלם מגיאורגיה, דויד גיגאורי (22) מדינמו טביליסי, הגיע לארץ כדי לעבור מבחנים. גיגאורי מתאמן לראשונה בארץ וינסה להרשים את גיא לוזון, שקיבל המלצות על מספר בלמים.

המשא ומתן עם סוכנו של הקשר-חלוץ אלירן עטר נמשך. כרגע אין הסכמה, אבל שני הצדדים יעשו את כל המאמצים להתגמש על מנת להגיע לעמק השווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully