וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים תאיץ את המגעים עם מזרחי

14.7.2008 / 13:23

אחרי שגיא פניני הודיע כי הוא עוזב את הקבוצה, תנסה הקבוצה להחתים את משה מזרחי. קניאל דיקנס לא יגיע לקבוצה, ג'ף טרפנייה מועמד

ההודעה על עזיבתו של גיא פניני, לא תפסה את ראשי הפועל ירושלים לא מוכנים, והקבוצה מתכוונת עוד היום (שני) להאיץ את המגעים על מנת למצוא מחליף לשחקן. המועמד הראשי להחליף את פניני בקבוצה הוא משה מזרחי, שבירושלים כבר שוחחו עמו עוד במהלך השבוע שעבר. בקבוצה יעשו מאמצים על מנת לסגור עם מזרחי במהרה, על מנת שיוכלו להתפנות להחתמת זרים. במידה ומזרחי לא יגיע לירושלים, עשויה הקבוצה לפנות למתן נאור, שיוכל לשחק כדורסל רק מחודש ינואר שכן נאור הודיע שהוא יוצא לחופשה בדרום אמריקה, אחרי קמפיין הנבחרת.

קניאל דיקנס, שהיה קרוב לחתימה בירושלים, ככל הנראה לא יגיע לקבוצה. הסיבה נעוצה בעובדה שדיקנס לא מוכן להתפשר כלכלית והפערים הכספיים בינו לבין ירושלים עומדים כרגע על מעל 100 אלף דולר. גורם בירושלים הגדיר את ההתנהלות של דיקנס כלא מקצועית ואת הדרישות הכספיות שלו כמוגזמות ואף בלתי פרופורציונליות ליכולת שלו על המגרש.

מי שכן עשוי בסופו של דבר להגיע לירושלים הוא שחקנה של פו אורטז הצרפתית בעונה שעברה, ג'ף טרפנייה (29, 1.92). טרפנייה, בוגר מכללת USC משנת 2001, נבחרת בדראפט ה-NBA באותה שנה במקום ה-35, על ידי קליבלנד. באמתחתו 31 משחקים בליגה הטובה בעולם בהם קלע 2.8 נקודות. הוא עבר בקליבלנד, דנבר ושארלוט, לפני שיצא לאירופה. טרפנייה שיחק בשתי קדנציות שונות בנאפולי האיטלקית, כשבתווך הוא משחק באולקר, ובעונה החולפת כאמור, שיחק באורטז. העונה קלע טרפנייה 9.5 נקודות למשחק ומסר 3 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully